• heey,,
    ik heb nmet via via een nieuwe band gehoord die zijn echt stoer en die jongen zijn uber HIP
    je moet eens op youtube kijke en dan xink-band ze zin echt vet het is wel nederlands en maybe dat somiige deze band al kennen maar luistere hem als je hem niet kent!

    x. Demi


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Xink was toch die band die een aantal jaar geleden mee had gedaan met belgische songfestival?


    blame the bully.

    Jonas is super knap :$


    *He's the one.

    Xink was toch die band die een aantal jaar geleden mee had gedaan met belgische songfestival?


    weet ik niet want ik woon in nederland maar ze zijn nu pas een beetjj in in nederland dus^^


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    (...)

    weet ik niet want ik woon in nederland maar ze zijn nu pas een beetjj in in nederland dus^^

    Ik ben ook Nederlands, maar volgens mij hebben ze zelfs nog gewonnen. Nja, ik ken ze dus al een paar jaar. n_n


    blame the bully.

    vaaaaag.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Joa Xink heeft de eerste eurosong voor knderen mee gedaan in de finale ze zijn 13de geworden,!! ik bn al 6jaar fan van ze ale fan is een groot woord ik ehb een album vn ze!!!


    *He's the one.

    Joa Xink heeft de eerste eurosong voor knderen mee gedaan in de finale ze zijn 13de geworden,!! ik bn al 6jaar fan van ze ale fan is een groot woord ik ehb een album vn ze!!!


    bij ons waar ik woon als je daar xink zegt dabn vragen ze waarover je het hebt -_- maar ze zijn zuper goed!!!


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    (...)

    bij ons waar ik woon als je daar xink zegt dabn vragen ze waarover je het hebt -_- maar ze zijn zuper goed!!!


    I know en Jonas de zanger is een hot stuk!!


    *He's the one.

    (...)

    I know en Jonas de zanger is een hot stuk!!


    ja kweet hij is echt soo mooi ik ken een jongen bij mij op school die lijkt daar precies op maar men bf is daar op


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    (...)

    ja kweet hij is echt soo mooi ik ken een jongen bij mij op school die lijkt daar precies op maar men bf is daar op


    OMG echt niet normaal xD
    Ik ehb hen al in het echt gezien vorig jaar op maanrock!! xD


    *He's the one.

    (...)

    OMG echt niet normaal xD
    Ik ehb hen al in het echt gezien vorig jaar op maanrock!! xD

    OMG Charissa ik ben jalours:O


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    (...)
    OMG Charissa ik ben jalours:O


    wees het maar xD


    *He's the one.

    (...)

    wees het maar xD


    Jonas is echt zooo mooi kwil hem in het echt zien


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Xink was toch die band die een aantal jaar geleden mee had gedaan met belgische songfestival?


    jah, in t begin was hun muziek wel e beke kinderachtig, maar nu zal da wel beter zijn zeker, en euh ze hebben ook voor garfield 1 de muziek gemaakt (in t nederlands) en voor ice age 2


    Live life limitless.

    Joa Xink heeft de eerste eurosong voor knderen mee gedaan in de finale ze zijn 13de geworden,!! ik bn al 6jaar fan van ze ale fan is een groot woord ik ehb een album vn ze!!!



    Finale van eurosong for kids?? Voglens mij waren ze 6de of 5de


    Live life limitless.