• deel hier je 5 beste momenten uit de hele Harry Potter serie (: ik ben benieuwd naar iedereens meningen.

    5. Wanneer Harry de magische wereld ontdekt. Dat was zijn eerste echte scene :’)
    4. bluh
    3. bluh
    2. bluh
    1. Deathly Hallows, Part 2 - Severus en Lily
    De scene waar Harry beseft dat hij van zijn moeder hield en al die andere herinneringen (:



    srry ik kan van 2 tot 4 geen keuze maken XD ze zijn allemaal even leuk




    als je niet kan kiezen, zeg maar een moment :P of een moment die je best wel leuk vond (: heb je nog steeds geen keuze? doe maar de momenten die je als eerst binnen schieten (:

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 17:31 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja verwacht je nou echt dat ik kan kiezen? IK VIND ZE ALLEMAAL ZO GOED. J.K. Rowling is een meesteres!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Nooh, dat is te moeilijk. D: Om zoiets goed te doen zou ik sowieso eerst de hele serie opnieuw moeten lezen/kijken, maar dan blijf ik zitten met een lijst met tweehonderd punten of zo, dus ik ga er niet eens aan beginnen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Nooh, dat is te moeilijk. D: Om zoiets goed te doen zou ik sowieso eerst de hele serie opnieuw moeten lezen/kijken, maar dan blijf ik zitten met een lijst met tweehonderd punten of zo, dus ik ga er niet eens aan beginnen.

    Square schreef:
    Nooh, dat is te moeilijk. D: Om zoiets goed te doen zou ik sowieso eerst de hele serie opnieuw moeten lezen/kijken, maar dan blijf ik zitten met een lijst met tweehonderd punten of zo, dus ik ga er niet eens aan beginnen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    1. Fred&George's vlucht van Hogwarts, met al het vuurwerk en shit.
    2. Harry&Ron's eerste ontmoeting
    3. "We're identical" -Fred en George
    4. Weasley's Wizard Wheezes
    5. Oliver's Quidditch-uitleg :Y)

    Zijn de eerste vijf die me zo te binnen schieten.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    haha oke dan.. zeg maar gewoon een moment als het te moeilijk is ((:

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 17:22 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Spotgaai schreef:
    1. Fred&George's vlucht van Hogwarts, met al het vuurwerk en shit.
    2. Harry&Ron's eerste ontmoeting
    3. "We're identical" -Fred en George
    4. Weasley's Wizard Wheezes
    5. Oliver's Quidditch-uitleg :Y)

    Zijn de eerste vijf die me zo te binnen schieten.


    3 van de 5 gaat over de tweeling ;D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga me heel schuldig voelen als ik hier een lijst neer ga zetten, want alle driehonderdvierentwintig andere geweldige stukjes kan ik er dan niet op zetten. En als ik alle geweldige momenten op ga schrijven ben ik nog wel een paar dagen bezig, dus ik ga hier niets neerzetten.


    -

    En anders:

    1. ALLES!


    -

    Niet op volgorde van de leukste etc, maar gewoon 5 die me binnen schieten.

    1. Het moment dat Draco naar de kant van Voldemort loopt en 'm awkward knuffelt.
    2. Het moment dat Draco 'No one asked for your opinion, filthy mudblood' tegen Hermelien zegt.
    3. De momenten dat Snape, Ron tegen 't hoofd slaat met een boek ofzo :'D
    4. Het kleine stukje van later in de toekomst, dat hun eigen kinderen naar Hogwarts gaan.
    5. Het moment dat Snape en Dumbledore samen zijn, en ze over de patronus van Snape praten. Damn, ik huilde half bij die scene :')

    1. Ron <3
    2. Ron <3
    3. Ron <3
    4. Ron <3
    5. Ron <3

    Hahaahh nee kidding. :'D

    1. Wanneer Hagrid Harry verteld dat hij een tovernaar is in HP1.
    2. ''Why follow the spiders? Why not follow the butterflies?'' van Ron in HP2.
    3. GROEMP! :3
    4. De SVP bijeenkomsten.
    5. pfft... de kus van Ron en Hermione?

    Maar eigenlijk gewoon alle films en boeken en álles! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    1. Ron <3
    2. Ron <3
    3. Ron <3
    4. Ron <3
    5. Ron <3

    Hahaahh nee kidding. :'D

    1. Wanneer Hagrid Harry verteld dat hij een tovernaar is in HP1.
    2. ''Why follow the spiders? Why not follow the butterflies?'' van Ron in HP2.
    3. GROEMP! :3
    4. De SVP bijeenkomsten.
    5. pfft... de kus van Ron en Hermione?

    Maar eigenlijk gewoon alle films en boeken en álles! _O_

    Oh my god ja, die tweede was zó geniaal. Die vind ik echt geweldig c: En die kus van Ron en Hermione, gosh I loved that moment. They finally kissed :'D
    En ga weg met je Ron HAHAHAH (cat)

    Alle Fred en George momenten, eigenlijk. Vooral in de boeken. :')


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    - Het moment waarin Snape Ron en Harry met een boek op hun hoofd mept
    - Het moment waarin Harry in de film in die Driedubbeldekker (Hoe heet dat ding nu?) tegen die ruit splasht als ze wegrijden na die overstekende oma.
    - Het moment waarop Bellatrix in de film over één van de afdelingstafels loopt na de moord op Dumbledore en alle borden e.d. van tafel schopt
    - Het moment waarin Fred en George op de geheime radio een hilarische grap maken over Snape en een fles shampoo
    - Het moment waarop Simon die brug mag opblazen, eindelijk


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lovina schreef:
    (...)
    Oh my god ja, die tweede was zó geniaal. Die vind ik echt geweldig c: En die kus van Ron en Hermione, gosh I loved that moment. They finally kissed :'D
    En ga weg met je Ron HAHAHAH (cat)


    Maar ik hou van Ron! :C
    Dus ga jij nou maar lekker kwijlen op je Draco! -gay hand-

    En jaaaaa maar alles van Ron is geniaal, vooral wanneer hij bang is.
    OF OF DIE SCENE IN DE KAMER VAN HOGE NOOD IN HP7.2 WAARIN KWAST (of was het korzel? nee kwast toch!) DE HELE BOEL IN DE FIK HAD GESTOKEN EN RON ZO GING RENNEN VOOR ZIJN LEVEN! :'D
    -ja het moest in caps (cat) -


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •