• Ik geef al enkele jaren turnles. Dit jaar aan de kindjes van het eerste tot het zesde leerjaar. We gaan dit jaar een turnshow doen met als thema "Terug in de tijd". Dit betekent dat elke groep een bepaalde periode uit de geschiedenis moet voorstellen.
    Voor de oudste groep (5de en 6de leerjaar) hebben we de tweede wereldoorlog. Voor de jongste groep (1ste en 2de leerjaar) hebben we de tijd van de jonkvrouwen en de ridders.
    Maar we zijn nog op zoek naar een leuk moment in de geschiedenis die onze middelste groep (3de en 4de leerjaar) kan uitbeelden.

    Thema's waar we al over hebben nagedacht en op één of andere manier zijn afgewezen (hieruit kan je misschien inspiratie halen of weet je wat voor iets we zoeken):
    Eerste reis naar de maan, heksen en tovenaars, indianen, dinosauriërs, slavenperiode.

    Als jullie iets origineels weten, plaats het hier! Want ik zoek echt nog dringend een laatste thema. (:

    Alvast bedankt. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Happysnail schreef:
    De ijstijd


    Die is geweldig en origineel! :9~ Haha, ik ga direct eens voorleggen!


    If we had not a soul, music would have created it.

    romeinen , renaissance , industriele revolutie :'D ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    romeinen , renaissance , industriele revolutie :'D ?


    Allemaal bezet, behalve renaissance, maar dat is nogal moeilijk om uit te beelden. Maar toch bedankt. =D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Allemaal bezet, behalve renaissance, maar dat is nogal moeilijk om uit te beelden. Maar toch bedankt. =D
    dan vind ik ijstijd wel een leuk idee :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik sluit dit topic, want ik neem ijstijd. (:


    If we had not a soul, music would have created it.