• Wow ik kom net thuis van een geweldige dag... En ik lees nu dat een meisje van een andere MV klas overleden is...

    Een auto is tegen haar scooter op gereden en ze was op slag dood! :/

    Onze klas en haar klas zaten heel vaak bij elkaar in een les dus we kennen ze wel redelijk... Ik ken haar niet super goed, maar ik heb wel vaak bij haar gezeten met de lessen en je kon wel met haar lachen en ze was heel aardig...

    Leuk begin van het schooljaar...


    dream, dare, fly!

    Sterkte! Dat is echt vreselijk! :/


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oh, dat is zo erg! Bij ons is er ooit iemand overleden van een naburige school en toen hadden heel veel leerlingen vrij genomen, ook sommigen die hem niet kenden en dat deden ze dan gewoon om niet naar de les te moeten gaan. Echt, dat vind ik super onrespectvol.


    All was well.

    Oh mijn God, wat erg! Sterkte!


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Aww.
    Vreselijk als zo'n berichten plotseling komen...
    Veel sterkte.


    effort never betrays you

    Dat is echt een rot begin van het schooljaar. Op mijn vorige school waren er vorig schooljaar 3 meisjes dood van allemaal 6de - 7de jaars. En allemaal autoongelukken, denk ik.

    Ik hoop dat ze op je school begeleiding hebben, en mss een soort van viering voor jullie kunnen doen. Sterkte.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Oh, wat een vreselijk nieuws. Sterkte voor iedereen die haar kende!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Heel veel sterkte!

    OMFG! Hoe erg? Sterkte ermee.

    Cloë


    Mensen die om je lachen hebben geen leven

    Super veel sterkte!(flower)

    Lipsy schreef:
    Aww.
    Vreselijk als zo'n berichten plotseling komen...
    Veel sterkte.


    Hope goes lost but never dies.

    Jean schreef:
    Oh, dat is zo erg! Bij ons is er ooit iemand overleden van een naburige school en toen hadden heel veel leerlingen vrij genomen, ook sommigen die hem niet kenden en dat deden ze dan gewoon om niet naar de les te moeten gaan. Echt, dat vind ik super onrespectvol.


    Ja dat vind ik ook echt onrespectvol dat deden ze bij mij in de eerste klas toen 1 van mijn beste vrienden zelfmoord had gepleegd, mensen die hem helemaal niet kenden deden net alsof ze het helemaal erg vonden om weg te kunnen en eenmaal toen ze weg fietsten bij school stonden ze te lachen en dingen af te spreken om die middag te gaan doen :/


    dream, dare, fly!

    Awww. Veel sterkte!

    Ahwg! Sterkte! miss nie goed als ik het zeg maar het is miss wel beter dat ze opslag dood was.. Want als haar verwondingen zo erg waren lijd ze waarschijnlijk veel pijn :X
    Maar heel veel sterkte!!


    My heart is yours and so am I

    Sterkte!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Verschrikkelijk..
    Een vriendin, nou ja, vriendin.. Een meisje waarmee ik wel eens had gepraat is afgelopen winter aangereden en is aan hersenletsel overleden. Echt verschrikkelijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?