• Maar ik heb gewoon zin om weer naar school te gaan! Ik ga morgen beginnen aan mijn stage, die super leuk is. En ik heb dit jaar maar heel weinig les, wat natuurlijk ook super chill is. Maar ik heb gewoon zin om iedereen op school weer te zien, en lekker bij te praten!

    Wie heeft dit ook?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb ook zin in school, vooral omdat ik dit jaar examen doe. En ik naar Budapest met school ga. En ik was het thuiszitten ook een beetje zat ;x


    SLOAN.

    Ik heb nog steeds geen zin, en ik denk ook niet dat ik dat vandaag nog ga krijgen, en ik moet morgen al naar school :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb écht geen zin. Ik heb vandaag mijn rooster gehaald en morgen moet ik al beginnen. En ik heb er gewoon zo geen zin in. ;o

    *gasp*
    Ik haat huis- en leerwerk serieus héél erg :/ Dus nee.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 17:37 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Cloudburst schreef:
    Ik wil ook heel graag terug naar school. Gewoon om te zien wie er allemaal in mijn klas komt en welke leerkrachten we krijgen. Dus laat die drie eerste dagen maar komen, maar helaas, daarna is het weer leren en huiswerk, en daar zie ik wel tegen op. ;x


    Never run out of reasons to smile...

    Ik. En dat zegt heel wat :x


    No growth of the heart is ever a waste

    Genius schreef:
    Ik ben nu op stage, heb pauze. Maar ik moet 3 dagen stage lopen en dat vind ik teveel. Heb geen om naar school te gaan want mijn school is kut (krul)


    Ik loop 5 dagen per week stage voor een half jaar lang en ik heb er eigenlijk nu helemaal geen zin meer in terwijl het heel leuk is daar...


    dream, dare, fly!

    Ik ben benieuwd. Morgen ga ik mijn leukste kleding opvissen en maken dat ik iets leuks aanheb. -ja, ik geef om de eerste indruk-


    All this dampness is damp.

    Nee, want mijn lesstof is te boring.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb zin in de eerste dag maar niet in de dagen erna.


    Live life limitless.

    Cloudburst schreef:
    Ik wil ook heel graag terug naar school. Gewoon om te zien wie er allemaal in mijn klas komt en welke leerkrachten we krijgen. Dus laat die drie eerste dagen maar komen, maar helaas, daarna is het weer leren en huiswerk, en daar zie ik wel tegen op. ;x

    Haha, jij lijkt hard op mij!
    Bij mij dus helemaal van hetzelfde :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Cloudburst schreef:
    Ik wil ook heel graag terug naar school. Gewoon om te zien wie er allemaal in mijn klas komt en welke leerkrachten we krijgen. Dus laat die drie eerste dagen maar komen, maar helaas, daarna is het weer leren en huiswerk, en daar zie ik wel tegen op. ;x


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Nee, want ik zit dan in me eindexamenjaar. O.o

    Nou, ik zit nu al amper een week op school, heb gezellig bijgepraat met mijn vriendinnen, maar verlang nu weer terug naar de vakantie :(


    it's so empty living behind these castle walls

    Heb er absoluut géén zin in...

    Another year met m'n arrogante klasgenoten, another year in een gevangenis. Another year mezelf elke avond kapotleren om geen onvoldoende te halen en another year mogen aanhoren dat ik de vervolgopleiding die ik wil doen, niet ga kunnen / mogen volgen en niet op kamers ga kunnen omdat dat te veel geld kost en ik niet in aanmerking kom voor een beurs of dergelijke.

    Lang leve school. (:

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 18:24 ]