• De 23-jarige Abbey Santiago komt uit Ibiza. Ze woont er al haar hele leven. Abbey werkt bij een ijssalon die elke zomer weer verschrikkelijk druk is. Elke dag is zo'n beetje hetzelfde, iemand wil een ijsje en die geeft ze. Maar op nog zo'n doodgewone dag stapt haar grote liefde naar voren, alleen dat weet ze nog niet. Als ze elkaar eenmaal hebben ontmoet, springt de vlam over. Maar dan moet hij weer naar huis, en dan zit ze daar, met een gebroken hart en in tranen. Ze besluiten brieven te sturen. Misschien kan dit de verloren liefde nog redden...


    Rollen die ik zoek:
    1 vriend van Nando (hoeft geen voetballer te zijn) BARCA
    2 vriend(innen) van Abbey
    Genova
    Bro
    Een paar vriendinnetjes van voetballers, niet zoveel.
    En andere dingen die je zelf mag bedenken
    Niet en en. Maak je keuze.

    CESC IS BEZET

    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter: uitgebreid graag!
    Uiterlijk: plaatje + beschrijving
    Relatie met Abbey:
    Nationaliteit:
    Overige:


    Ben ik nog wat vergeten?

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 20:15 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Jonge. Moet je er wel bij zetten dat Cescy bezet is (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    My dear, I'll do that.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    En trouwens, is er nog iemand die een cover wil maken?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik zou graag de rol van vriendinnetje van Gerard inemen
    Naam:
    Helena
    Achternaam: Dos Santos
    Leeftijd: 21
    Karakter: het lieve meisje dat iedereen wel wil haten maar niet kan. Ze is een grote flirt, ook al heeft ze het zelf niet door. Ze word er vaak voor gewaarschuwd, maar kan het maar niet afleren. Misschien op een dag wanneer ze iemand tegenkomt? Helena staat positief in het leven en kan niet tegen pessimisme, wat ze écht haat. Ze houd ook van eerlijkheid, niet van het gefluister achter haar rug om.
    Uiterlijk:sorry van het zwart witte Helena heeft bruin haar, geen krullen maar meer een slag. Ze houd veel van sjaaltjes en heeft er ook een grote verzameling van. Meestal pakt ze een sjaaltje en combineert daar haar kleren mee, meestal iets wat niet zo opvalt in een grote menigte.Helena heeft donkerbruine ogen. Haar lievelingskleur is donkerblauw.
    Relatie met Abbey: vriendinnetje van Gerard Pique
    Nationaliteit: Cubaans
    Overige:Helena's motto is : ' het leven is een feest maar je moet zelf met de slingers strooien'.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2010 - 16:33 ]


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Uhmm mag ik mijn zelfverzonnen rol metj ou mededelen(A)?

    zou het kunnen/mogen het zusje van Nando te zijn én het vriendinnetje C. Ronaldo:Y)
    Of moet het een spaanse boy zijn?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    als ik covers zou maken zou ik het doen, maar ik kan het nou eenmaal niet :" )


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Vriendinnetje Gerard Piqué
    Naam: Aurora Milly
    Achternaam: Torres Sanz
    Leeftijd: 20
    Karakter: Aurora is een vrolijk meisje met een mooie glimlach. Ze lacht vaak en ze houdt er van om mensen aan het lachen te maken en andere gelukkig te zien. Ze heeft een goed gevoel voor humor en ze maakt graag sarcastische opmerkingen waardoor iedereen altijd plat ligt van het lachen. Aurora kan redelijk fel uit de hoek komen als iemand een opmerking over haar familie of vrienden maakt. Ze heeft een grote mond en zegt altijd de waarheid. Ze geeft mensen bijna nooit een tweede kans, alleen als ze zichzelf ermee pijn doet als ze die persoon geen tweede kans geeft. Aurora is een echte losbol. Ze houdt van feestjes maar ze drinkt nooit alcohol. Ze wordt vaak raar aangestaard als ze gewoon een Fanta besteld in plaats van bier. Ze amuseert zich liever nuchter dan zat en de volgende dag met een reuze kater rond te lopen. Ze houdt van sporten, maar ze is er niet goed in. Ze bekijkt het leven altijd door een roze bril en ze is bijna altijd positief.
    Uiterlijk: Aurora!, ondanks het feit dat Aurora van Spaanse afkomst is heeft ze een heel lichte huid. Ze heeft nog een redelijk jong gezicht, dit vooral door haar bolle wangentjes, haar zalmroze lippen en de kleine, lichtbruine sproetjes die overal op haar gezicht versprijt staan, net zoals haar oudere broer. Als ze lacht, en haar spierwitte tanden laat zien, krijgt ze kuiltjes in haar wangen. Aurora heeft net zoals Fernando grote hazelnootbruine ogen met wat groene tinten erdoor gemengd. Ze heeft van natura zeer donkere en krullende wimpers en ze draagt nooit, écht nooit, make-up. Haar lange haren, die tot over haar schouders komen, zijn donkerbruin tot bijna zwart met een paar eenzame pijpenkrullen.
    Aurora draagt alleen maar kleren die ze zelf heeft gemaakt of kleren die ze cadeau heeft gekregen van vrienden of familie. Doordat Aurora al zo lange benen heeft draagt ze zelden hoge hakken, alleen als ze kleedjes draagt of met Gerard afspreekt zodat ze niet altijd op zijn voeten moet gaan staan om hem te kussen. Want hoewel Aurora lange benen heeft torend Gerard toch nog flink boven haar uit. Het liefst van al draagt Aurora gewone sneakers, haar favoriete schoenen zijn en blijven cowboybotten, in alle soorten, kleuren en maten..
    Relatie met Abbey: Zeer goede vriendinnen, Aurora en Abbey zien elkaar al als schoonzussen
    Nationaliteit: Spaans adoh (:
    Overige: Aurora is een redelijk bekende mode-ontwerpster op Internet. Ze heeft een eigen website www.madebychicks.com waar ze haar eigen gemaakte kledij op te koop zet en ze verdient er redelijk veel mee. Aurora werkt in het dierenasiel waar ze de honden voor haar rekening neemt. Ze neemt ze uit wandelen en speelt met hen in de tuin of ik het centraal park. Met haar opbrengst van haar kledij sponsert ze het dierenasiel en stort ze vaak geld voor het fonds voor blindgeleiden honden. Zelf hebben Aurora en Gerard twee puppy's, een klein lichtbruine wolfje, Alou en een kleine witte huskey Tucker.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2010 - 17:27 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    RvPersie schreef:
    Uhmm mag ik mijn zelfverzonnen rol metj ou mededelen(A)?

    zou het kunnen/mogen het zusje van Nando te zijn én het vriendinnetje C. Ronaldo:Y)
    Of moet het een spaanse boy zijn?


    Sure thing. Het hoeft niet perse een spaanse boy te zijn, maar dat is wel makkelijker voor mij, om het verhaal zo te maken. Wat het gaat gedeeltelijk over Abbey en Fernando's brieven. En ik weet niet hoe Fernando aan de info komt over Ronaldo.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Naam: Solange Noah
    Achternaam: Livera Santos
    Leeftijd: 20
    Karakter: - Ik ben niet zo goed in uitgebreid- Solange leeft soms in haar eigen droomwereld. Overdag is ze een echte dagdromer, en geeft ze wel is laat antwoord. Solange is een meisje dat goed na denkt over dingen, bijvoorbeeld roken en niet zomaar met een jongen het bed in duiken. Solange is een feest beest in clubs en houd soms wel van 'te veel' drinken. Ze is een doorzetter, en houd er van te zeggen wat ze denkt. Maar ze kan ook lief zijn, en zorgzaam.
    Uiterlijk: Solange heeft licht blonde haren en bruine ogen. Ze is slank en zo'n 1.70 meter lang. Ze heeft volle wimpers, en maakt haar lippen vaak knalrood omdat ze dat mooi bij haar vind staan. Ze draagt meestal mutsjes, en donkere ogen.
    Relatie met Abbey: Solange is de beste vriendin van Abbey. Ze lagen in het zelfde wiegje, en zijn als goeie vriendinnen opgegroeid. Ze zijn al hartsvriendinnen sinds ze in de buik van de moeders zaten.
    Nationaliteit: Solange is half Spaans en half Italiaans.
    Overige: Solange is net één jaar met Cesc. Cesc heeft ook een vriendschap ring haar gekocht, en hoopt dat Solange bij hem gaat in trekken in Londen. Ze komen ook vaak langs op Ibiza en vaak in Spanje als Cesc moet trainen voor de WK/EK kwalificaties. Solange is goeie vrienden geworden met David Villa, en kan alles bij hem kwijt, hij is als een grote beschermende broer voor haar geworden. Solange hoopt om zwanger te worden, maar Cesc heeft het nog niet door. Soms heeft ze de neiging om de pil te vergeten, en is het duimen voor Solange dat ze zwanger wordt, en het een verassing wordt voor Cesc.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    BEGIN!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik begin morgen, my dear.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik zoek nog een paar rollen (:


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Ik zoek nog een paar rollen (:


    Voor? Ik wil wel nog een invullen (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wil er ook nog eentje invullen (:
    Welke heb je nog nodig?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Toekomstige vriendin Ricardo Kaká
    Naam: Evelyn
    Achternaam: Ronaldo dos santos aveiro.
    Leeftijd: 22
    Karakter: Evelyn is positief opgesteld in nieuwe dingen, en houd van een praatje met nieuwe mensen. Ze is een vrolijk meisje, en is niet gauw verdrietig. Evelyn is sociaal en soms wel een beetje arrogant.
    Uiterlijk: Evelyn heeft blond halflang stijl haar, en grijs blauwe ogen. Ze is slank, en is 1.70 meter lang.
    Relatie met Abbey: Evelyn werkt ook bij de ijssalon samen met Abbey. Dus redelijk goed.
    Nationaliteit: Portugees.
    Overige: Evelyn is het zusje van Cristiano Ronaldo, hoevaak mensen dat nooit zien. Is ze dat toch echt. Ze kijkt wel is bij haar broer's trainingen, en laat haar oog dan altijd op die van Ricardo vallen. Cristiano daar in tegen is nogal beschermend als het om zijn zusje draait, maar vertrouwd Ricardo voor 100% omdat het zijn beste vriend is geworden.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus