• Haaii^^
    Nou, ik zat me zo af te vragen voor een nieuwe Quiz maar ik wil een Quiz opnieuw schrijven die ik al had maar weet niet of het een goed idee is. KUnnen jullie het ff zeggen? Hier een stukje van de Quiz.

    Er is een meisje geborden namelijk Harlow Winter Kate. Haar moeder en vader heetten Nicole Richie en Joel Madden en haar tante en nonkel zijn Paris Hilton en Benji Madden. Ze is dus heel erg rijk en verwend. Gelukkig gedraagt ze zich als een normaal mens. Als ze op een dag alleen gaat wonen met haar 3 beste vriendinnen [*Komen rollen voor*] begint ze pas écht te leven. Als ze op een dag een reis naar Berlijn wint mag ze maar 2 vriendinnen meedoen dus kiest ze voor [*Rollen^^*]. Als ze in Berlijn is word ze verliefd enzo op een jongen die ze daar leert kennen. Maar als de jongen haar een keer meeneemt naar vrienden van hem [TH en die jongn is 1 van TH] komt de waarheid over haar boven. Komt het goed?

    Okay was die leuk? Dan mak ik er een QUiz over, zo niet. Dan maak ik er geen Quiz over ^^


    xxx

    DOEN DOEN DOEN !!!


    Ik lieft jouwn idee <3333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Jah doen! <33


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    SUPER !!

    Mag ik er dan ook in *Puppyeyes*

    Tuurlijk ^^
    Kom dan straks kijken bij het rollentopic^^

    GOEDDD IDEE!! Ik wil der graag in.' (A)

    De rollen staan er ^^

    DOENNNNNNNNNNNNNNNNN:Y)

    Ik wil wel een van die vriendinnen zijn! Graaaaaaaag:)

    DDoeeeeeeei(doeg)

    JAJAJAJA, VET GOED IDEE MEN


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Dankje ^^
    Maar ga ff naar rollen topic ^^