• haii

    leuk dat je even komt kijken maar ik heb dus een probleem,, ik heb dus een beetje paars haar en mensen lachen me uit op school nu heb ik er een beetje rust van maar ookal ga ik naar het winkelcentrum kijken mensen me aan en lachen of zitten ze EMO te roepen terwijl ik het niet ben!=s en als ik thuis ben krijg ik zo'n huilgloed dan voel ik me zoo zwaarkut! ik vind mijn haar heel mooi maar blijkbaar anderen niet!..=( weet jij iets? of heb jij een verhaal kan je hier ook dumpen hoor =)!

    xxx Derya(K)

    Deryaa:| , dat is nu toch blond xD?


    Pictures fade away, but memories are forever

    Deryaa:| , dat is nu toch blond xD?


    ja nou,, toen het paars was was het vet erger! en nu het blond is ,, zeggen ze dom kind omdat die blonden volgens hun dom zijn en daardoor voel ik me zwaar kut [ voel je niet aangesproken plz! ] =[

    Paars haar Weet je hoe hip..
    Ook al vind k zwart mooier met CoOntails ^^
    maar paars dat is úber cooewwl Man
    laat ze lekker
    en emo zijn is toch niks mis mee

    HeeJJ, Ik snap wat je bedoeld hr.

    IDD, ZwaarKUT! Maar niet iedereen vind zoiets mooi, Je bewnt lekker jezelf. Niet iemand die zoiets doet, En als anderen het niet mooi vinden, Laat je ej haar hetzelfde doen als je vriendinnen. WEES BLIJ DAT JE JEZELF BENT. En als iemand je nakijkt zeg dan gewoon hardop en duidelijk,(En zelfverzekerd).

    'JE OGEN VALLEN UIT JE KOP JOH'

    OF

    ´VOOR JE KIJKEN EN DOORLOPEN´


    Wees gewoon blij dat je geen meeloper bent,

    Sow, Ik hoop dat je hier wat aan hebt!


    XXX Naoóm

    HeeJJ, Ik snap wat je bedoeld hr.

    IDD, ZwaarKUT! Maar niet iedereen vind zoiets mooi, Je bewnt lekker jezelf. Niet iemand die zoiets doet, En als anderen het niet mooi vinden, Laat je ej haar hetzelfde doen als je vriendinnen. WEES BLIJ DAT JE JEZELF BENT. En als iemand je nakijkt zeg dan gewoon hardop en duidelijk,(En zelfverzekerd).

    'JE OGEN VALLEN UIT JE KOP JOH'

    OF

    ´VOOR JE KIJKEN EN DOORLOPEN´


    Wees gewoon blij dat je geen meeloper bent,

    Sow, Ik hoop dat je hier wat aan hebt!


    XXX Naoóm



    jaa heel erg bedankt!!

    meelopen doe ik sowieso niet aan ,, dan voel ik me ''goedkoop'' xD

    en ik heb me eigen stijl dus,, en eigenlijk moest het roze zijn maar is paars geworden (A)

    Derya man ; O. Jij bent hartstikke knap en gwn jezelf..Laat die kutjes lekker lullen..Ze zijn vast jaloers:) Of maak anders lekker een opmerking over hun..Of zeg lekker ; tja smaken verschillen he of zeg heb jij al eens in de spiegel gekeken? Laat die mensen lekker het zijn boeren die niets van fashion weten xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Niks van aan trekken, het gaat erom dat je het zelf mooi vind.
    Ik had eerst bruin haar, En toen verfde ik het ineens blond, toen werd ik ook nagekeken enzo, en toen verfde ik het weer bruin :'D

    Niks van aan trekken, het gaat erom dat je het zelf mooi vind.
    Ik had eerst bruin haar, En toen verfde ik het ineens blond, toen werd ik ook nagekeken enzo, en toen verfde ik het weer bruin :'D

    Jup je vindt het zelf toch mooi :D Neem de billman als voorbeeld xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Niks van aantrekken, als je het zelf maar mooi vindt! ;)

    Niks van aantrekken... toen ik paars in mijn haar had riep iemand: Oohoooh Kathy heeft paars haar. En raad eens: niemand reageerde omdat ik niet reageerde. Denk bij jezelf eens: Mijn haar is dan wel niet perfect, maar zijn/haar haar al helemaal niet(niet keihard roepen tegen diegene, want je wilt niet hetzelfde terugdoen).

    Bij mij was het op de basisschool erg, want toen gooiden ze water over me heen. Maar een goede houding zorgt er al voor dat ze hun bek houden

    Gaaaawsh !
    Paar haar is cuwl ! Daarmee uit ! xD Pfrt !
    Laat die mensen doen, zeggen, lachen wat ze willen, maar zij zijn Fakers, ze lopen gwn mee met de stijl die het meest in is. Jij durft tenminste je eigen stijl te crieeren en doen wat je zelf mooi vind. En dat kan je van die mensen dieje uitlachen niet zeggen. Want moesten ze zelf ook hun eigen stijl hebben , dan hadden ze je lang niet uitgelachen !
    Let Them Be en wees gewoon terug jezelf ^^ Laat die mensen denken wat ze willen. Btw ! Hater Make You Famous ! xD
    <2+1

    Als jij je haar mooi vind en anderen niet...nou en??
    laat ze lekker. denk maar gewoon: hun hebben geen gevoel voor stijl. ;)

    Gewoon heel arogant doen =P

    Ik loop meestal met een attitude langs... xD Sommigen dúrven gewoon niks meer te zeggen. =P ^-^ Meestal maak ik dan nog net hoorbaar zo'n opmerking van 'Ik weet dat ik geweldig ben, maar mensen hoeven echt niet zo te kijken ofzo.'

    Ik voelde me eerst heel kut als mensen me nastaarden of nariepen, maar je moet er gewoon het beste van maken. Wees trots op jezelf en verzin geen excuses voor wie je bent. Gewoon: 'Dit ben ik, leef er maar mee, kun je dat niet, sterf.'

    &Sowieso, paars haar is gwn cool ^-^ Echt gwn negeren wat ze zeggen. Als ze Emo roepen, je weet zelf dat je het niet bent, en daar gaat het om. Bill een vrouw noemen maar Bill evenmin een vrouw, dus maakt jou emo noemen je ook nog geen emo. Iedereen noemt mij ook altijd emo, maar dat ben ik echt niet.

    Laat ze lekker kijken, negeer ze gewoon.
    Alles voor de kunst =]



    Mew <3

    paars haar :|
    dat is toch über vet! vind ik wel teminste.
    ik heb zwaar opgemaakte ogen (zwart hea ;)) en toen ik dat net had riepen mensen mij vaak achterna:'hee vieze gotic' en bleven maar vragen of ik gotic werd en dat soort dingen. eerst voelde ik me ook zwaar kloten maar ik vond het mooi en ben het dusz gewoon blijven dragen. maakt niej uit wat anderen ervan zeggen. en nogsteeds kijken mensen me raar aan en ik loop er nu minstens 2 jaar mee misschien al wel 3 jaar.
    wat ik wil zeggen is dat je gewoon nix moet aantrekken van wat anderen ervan vinden. als JIJ het leuk vind moet je het blijven houden. en eh... BTW paars haar lijkt mij echt über tof ;)


    She said: I gotta find out for myself

    OMG:| miss ga ik dat ook wel krijgen als ik me roze haaren heb :|


    don't Worry...Be gay.