• Zoals je waarschijnlijk hebt gezien zijn we vandaag overgestapt op een nieuwe layout (Y)

    De grootste verandering is de stap van 3 naar 2 kolommen, waardoor er meer ruimte vrij is gekomen voor echte content.

    Het menu dat eerst links stond is nu een uitklapmenu bovenaan de pagina geworden. De links die eerst rechts stonden zijn naar de linkerkant verhuisd.

    Wat zijn de voordelen precies?
    - Meer ruimte voor je quizzen en stories. Ook het forum komt nu wat beter tot zijn recht.
    - Het nieuwe menu bevat geen plaatjes meer en is dus volledig aan te passen via templates! Je kunt nu dus de hele pagina de kleuren geven die je zelf mooi vindt.
    - Het menu is iets anders ingedeeld zodat er meer logica in zit. Misschien is het even wennen maar over een week weet je niet beter ;)

    Ik vind het stom! Leve de oude layout! Dood aan veranderingen!
    Helaas, je zult er aan moeten wennen. Alle verandering is in het begin vervelend.

    Ik vind de kleuren afgrijselijk!
    Kan gebeuren, smaken verschillen. Binnenkort zullen we een template-wedstrijd organiseren waarbij de winnende template de nieuwe standaard look van Q zal worden. Daarnaast zullen we kijken of het mogelijk is een paar standaard templates te kiezen die je in kunt stellen via je intellingen.

    Er werkt iets niet of ik heb een suggestie!
    Daar is dit topic voor :P

    Bekende bugs
    - Inetrenet Explorer versie 7 gebruikers zien geen profielfoto's en links voor quoten etc op het forum. Hier wordt op dit moment aan gewerkt.
    - In FireFox stoort het menu soms door het roteren van de spotlight.
    - In FireFox en Chrome staat het menu soms helemaal boven elkaar. F5 indrukken helpt dan meestal. Er wordt nog gezocht naar een betere oplossing.

    Update
    - IE7 gebruikers zouden als het goed is weer profielfoto's en quote- en editbuttons moeten zien.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 16:49 ]


    Dit is mijn signature...

    Ik denk dat dit nog wel irritant kan worden...

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 sep 2010 - 16:28 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vond eerst beter


    Wingardium Leviosa!

    Ik ben er al helemaal gewend aan geraakt eigenlijk, haha!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    Ik ben er al helemaal gewend aan geraakt eigenlijk, haha!

    Precies! Hahah. (cat)

    Demoon schreef:
    Voor zij die Firefox hebben en bijv. geen Edit-knop zien, doe dit:

    Ga naar extra, dan naar recente geschiedenis wissen en dan zorg je ervoor dat buffer aangevinkt staat. Dan klik je op nu wissen en vernieuw je de pagina.

    Lukt het dan niet? :3


    Ik wilde dat dit bij mijn browser ook zou helpen, ik ben waarschijnlijk de enige het niet-de-edit-knop-zien probleem, aangezien ik slimbrowser heb.

    Bij extra staat er bij mij geen recente geschiedenis wissen, dus dat werkt ook niet ='D De edit knop is bij mij gewoon verdwenen, wat betekent, dat als ik iets wil editen, ik een andere browser moet gebruiken.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 18:47 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hmm het is wel even wennen maar dat komt wel goed ;]


    I rather love then fight.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Bij extra staat er bij mij geen recente geschiedenis wissen, dus dat werkt ook niet ='D De edit knop is bij mij gewoon verdwenen, wat betekent, dat als ik iets wil editen, ik een andere browser moet gebruiken.

    Ik heb FireFox en mijn EDIT-knop is er gewoon. :/


    *insert philosophical cringe expression here*

    Maunier schreef:
    Ik ben er al helemaal gewend aan geraakt eigenlijk, haha!


    Haha ja me too.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 17:08 ]


    Scream for mercy!

    Ik vind de snelstarter ertussen heel irritant.


    Your make-up is terrible

    @bovenme Ja, idd. ;(


    Peace, love, glee.