• Ze heeft hem gedumpt!!

    Ik heb sinds het nieuwe schooljaar een nieuwe BF, waarmee ik het heel goed kan vindne, we leken net friends forever!
    En dat is nogsteeds zo. Ik vind sinds 6 maanden roy* superleuk (en meer dan dat) en dat weet zij als de beste! (zij vind ook een jongen leuk, koen*)
    Mijn vriendin heeft dus met roy* gechilt. Opeens krijg ik een smsje: heeeeeeyyyy hande, we hebben een soort van gezoend! :D:D:D:D. en we hebben:D:D.xxxxxx.
    je weet dus hoe ik me voelde...
    Even later krijgt mijn andere vriendin een smsje (we waren samen) heeeey selinay, we hebben getongt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(hoera)..
    btw, nu op msn zit ze heel het verhaal te vertellen hoe ze het hebben gedaan.. erg blij was ze, maar ze zegt dat ze het morgen uit gaat maken voor mij, ik geloof het eerlijk gezegd niet.
    HELP ME PLEASE,WATMOETIK DOEN!
    *=ik heb andere namen verzonnen..


    So far away..

    ik zou haar eens even goed vertellen wat ik ervan zou vinden (:


    -

    je Bf dumpe, of in elke geval zeggen hoe jij je er by voelt.
    zoiets doe je niet als Bf.

    wat? effe stop , heeft ze gezoend met de jonge waar jij op verliefd bent? :S Dumpen die 'vriendin' ze is het gewoon niet waard , als ze al zo'n streken uithaald wat kun je nog van der verwachten ?


    I’m not acceptin another apology

    En dan was ik dus vergeten dat die streek van die 'vriendin' me helemaal niet aanstaat. Personen die jij leuk vindt voor je neus wegkapen terwijl die vriendin dat dondersgoed weet zijn lage, bitchy klotestreken. Excuses voor m'n taal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oeh... das echt een stomp tegen je hoofd als je zoiets hoort.
    Maar ik zou zeggen dat ze het niet uit moet maken vanwege jou. Why? Je kunt bijna op je 10 vingers natellen dat zoiets fout gaat. Voor beide partijen. Jongen: voelt zich waarschijnlijk nijdig dat hij is gedumpt en heeft rust nodig of erger nog, neemt met jou als een soort van wraak. Meisje: zal geheid spijt krijgen. Stel dat jij met die jongen krijgt, dan moet zij lijdzaam toekijken. Er zijn weinig mensen die zo tolerant zijn.
    Oke, mijn persoonlijke liefdesverhaaltje even niet meegerekend


    en mijn bf en ik?
    wat gebeurt er met ons? Selinay die vriendin gaat tegen haar zeggen dat ze of voor hem, of voor mij moet kiezen..


    So far away..

    wat? effe stop , heeft ze gezoend met de jonge waar jij op verliefd bent? :S Dumpen die 'vriendin' ze is het gewoon niet waard , als ze al zo'n streken uithaald wat kun je nog van der verwachten ?

    ja, ze heeft gezoend met de jongen waar ik verliefd op ben ..


    So far away..

    (...)
    ja, ze heeft gezoend met de jongen waar ik verliefd op ben ..


    Of ze heeft echt met hem gezoend en zei ze dit om je gevoelens te kwetsen/ heel misschien niet, of ze hangt een lulverhaal op en hebben ze niet gezoend. Mij lijkt het het tweede, omdat ze het voor jou uit wil maken. Dat zou ze niet hebben gedaan als het echt was, en dan zou ze je ook niets over dat zoenen hebben verteld.

    Ik zou zeggen dumpen...

    xXx


    If you're going to hell, keep going

    Vriendin DUmpen!
    Jongen ook!..


    everything, in time

    Vriendin DUmpen!
    Jongen ook!..


    everything, in time

    jezus! zulke dingen dóe je niet als beste vriendin zijnde. dan heb je respect voor elkaar en doe je zeker niet zoiets! gatver, wat vind ik dat laag. O_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    echte vrienden doen dat niet!
    ze zal wel geen echte vriendin zijn.
    of ze gebruikt je laat haar vallen voor zijn jou laat vallen.

    wat een bitch! :X

    en ook als ze dat zo lkkr zegt..
    kzou dr even flink op haar nummer zetten!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    het is niet zo gemakkelijk om een vriendin te laten vallen, hoe vertel ik haar dit? zij denkt dat ik haar nogsteeds zo superaardig vind, en het is tenslotte mijn bf, of nouja, was. Maar zij denkt nogsteeds dat we het zijn..


    So far away..

    het is niet zo gemakkelijk om een vriendin te laten vallen, hoe vertel ik haar dit? zij denkt dat ik haar nogsteeds zo superaardig vind, en het is tenslotte mijn bf, of nouja, was. Maar zij denkt nogsteeds dat we het zijn..

    Zeg het dan tenminste tegen haar dat je dat niet vind kunnen. Dan kan je altijd nog verder zien.
    En ik vind dit heul erg laag van der o.o'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Je laat geen vriendinnen vallen voor een 'leuke jongen'..
    zeker niet als het je BF is..
    en zeker zeker niet als jij hem leuk vond en zij dat dondersgoed wist!..