• Ja even jullie mening want ik kan niet kiezen, voor mijn nieuwe story

    How can i hurt you? You're already dead.

    19 jarige Lydia wordt op een dag wakker in een koude witte kamer waar ze op een ijzeren bed ligt met een fel licht op haar gezicht, Lydia is wakker geworden in een mortuarium. De begrafenisondernemer verteld haar dat ze overleden is en alleen hij met de doden kan praten. Hij begint haar op te maken voor de begrafenis, die over twee dagen zou plaatsvinden, maar is Lydia echt dood of is ze in de handen gevallen van een gevaarlijke gek?

    1
    2

    Kom maar op.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 19:12 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    1


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    1.


    effort never betrays you

    2.


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    1.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb al gekozen, en de eerste aangepast, die heb ik gebruikt. En de story is er.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    1 nadeel met de eerste: Het laatste woord kun je niet lezen. Is dat hetgeen dat je hebt aangepast?


    No growth of the heart is ever a waste

    1


    Even a white rose has a black shadow.

    Eén. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tragically schreef:
    Eén vind ik het leukste alleen vind ik het jammer dat je daar het laatste woord (dead) niet kunt zien.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Tragically schreef:
    Eén vind ik het leukste alleen vind ik het jammer dat je daar het laatste woord (dead) niet kunt zien.

    Ja, dat vind ik ook.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    1.


    Beeeeeeeesje :-)

    2.


    Get back motherfuckerz'

    2 (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    2


    Your make-up is terrible

    2


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.