• Omdat het vorig jaar een groot succes was, zou ik het dit jaar graag opnieuw willen doen. (:


    Op Quizlet staan honderden verhalen. Sommige hebben tientallen hoofdstukken, andere nog geen drie. Er staan steengoede verhalen, maar ook verhalen waar nog wel wat aan te sleutelen valt.
    Daarom heb ik het initiatief genomen om een verkiezing te houden voor het beste verhaal van Quizlet! Er zijn drie verschillende categorieën:
    - Fanfictie van bestaande mensen (zoals artiesten, acteurs en sporters)
    - Fanfictie van fictieve personages (uit boeken, series en films)
    - Onbekende Personen (hier komen dus alléén zelfbedachte personages in voor)


    Het is zover... de uitslag van de finale polls is bekend! Allemaal van harte gefeliciteerd! (:

    Bekende personen
    Op de eerste plaats... Slide, geschreven door freestyle, met 28 stemmen!
    Op de tweede plaats... Bitter Butterfly, geschreven door Iluna en Yellow Pages, geschreven door Horlinson, met 5 stemmen!
    Op de derde plaats... Catfish, geschreven door Infrared, met 4 stemmen!

    Fictieve personen
    Op de eerste plaats... Hunters, geschreven door Vikings, met 9 stemmen!
    Op de tweede plaats... The Second Principle of Magic, geschreven door Square, met 7 stemmen!
    Op de derde plaats... Crazy, geschreven door BIack, met 4 stemmen!

    Onbekende personen!
    Op de eerste plaats... Levenslang, geschreven door Sonder, met 10 stemmen!
    Op de tweede plaats... Leviathan, geschreven door Vikings, met 9 stemmen!
    Op de derde plaats... Observaties van een muurbloem, geschreven door niniwa1, met 8 stemmen!

    Tenslotte: ik heb deze verkiezing zelf op touw gezet, zij het met toestemming van de moderators. Het is dus geen verkiezing door die door de Quizletcrew zelf is georganiseerd!

    Verwante stories:
    De beste verhalen op Quizlet • 2014
    De beste verhalen op Quizlet • 2015

    Winnaars 2014:
    Bekende personen fanfictie: Dear Diary, geschreven door HarrysWife
    Fictieve personen fanfictie: Courage en Eclipse of Hearts, geschreven door Jotunheim
    Onbekende personen: The Doll Maker, geschreven door Twisty

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuk! Ik weet nog niet wat ik ga nomineren omdat ik niet veel verhalen op Q lees, maar ik ga erover nadenken (: .


    I wanna be a wizard!

    Tot wanneer kan je stories opgeven?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 10:13 ]


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    fleur123 schreef:
    Tot wanneer kan je stories opgeven?

    - Verhalen kunnen tot 1 september worden opgegeven

    (:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 10:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)
    (:


    Oja, nu zie ik het ook staan. Sorry, haha (':


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    fleur123 schreef:
    (...)

    Oja, nu zie ik het ook staan. Sorry, haha (':

    Hehe, maakt niet uit. Het is ook wel een lap tekst ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tot één september? Is dat niet wat dichtbij? ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baelor schreef:
    Tot één september? Is dat niet wat dichtbij? ^^

    Ik zag dat ik dat vorig jaar ook had gedaan en toen was ik nog een week later. Maar volgens mij heb ik het toen uitgesteld omdat er zoveel nominaties waren. Dus ik kijk even aan hoe het gaat. Als het de dagen ervoor nog binnenstroomt met nominaties kan ik de deadline altijd nog verzetten, maar gezien de huidige activiteit op Quizlet en het feit dat de nieuwheid van de verkiezing eraf is, ben ik bang dat het niet zo heel erg nodig zal zijn. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    x. Titel + link: Totally Upside Down For That One Direction || Niall J. Horan
    x. Auteur: xLittleBirdx
    x. Categorie (Fanfictie of OP): Fanfictie
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Niall horan van One Direction
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen): De auteur is tijdelijk afwezig, vanwege vakantie en er staat ook geen samenvatting, dus dan vraag ik dat als ze weer terug is (:


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    fleur123 schreef:
    x. Titel + link: Totally Upside Down For That One Direction || Niall J. Horan
    x. Auteur: xLittleBirdx
    x. Categorie (Fanfictie of OP): Fanfictie
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Niall horan van One Direction
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen): De auteur is tijdelijk afwezig, vanwege vakantie en er staat ook geen samenvatting, dus dan vraag ik dat als ze weer terug is (:


    Ah, de eerste nominatie! Super! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeh, MT ik ga even nadenken (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    Oeh, MT ik ga even nadenken (:


    .. Al heb ik geloof ik wel een idee welk verhaal ik wil gaan nomineren :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    x. Titel + link: The Boy Who Stole My Heart
    x. Auteur: fleur123
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) Fanfictie
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Liam Payne
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen): Ariana Grande is een normaal zeventien jarig meisje wat in Amerika woont. Tot haar vader een nieuwe baan krijgt in Londen. Een nieuw land, een nieuwe stad en ook een nieuwe school. Onder andere leert ze Liam kennen. Langzamerhand komen er steeds meer gevoelens bij Liam en Ariana opduiken als ze bij elkaar in de buurt zijn.
    Maar wat als je nou niet verliefd op diegene wilt worden?
    Kan je dan je gevoelens dan zomaar wegstoppen?
    Kan je dan gevoelens krijgen voor een ander?
    Één ding is zeker: die persoon heeft je hart gestolen.

    Firenzee schreef:
    Leuk! Ik weet nog niet wat ik ga nomineren omdat ik niet veel verhalen op Q lees, maar ik ga erover nadenken (: .


    Queer zijn is gewoon alles

    x. Titel + link: Levenslang
    x. Auteur: Monachopsis
    x. Categorie: OP
    x. Subcategorie: Romantiek
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):
    Veertig jaar lang teisterde de Familie het land. Iedereen kreunde, sidderde en beefde bij het horen van de naam De Koninck. Tot het eindelijk lukte om hen achter de tralies te krijgen. Langzaam verdween de angst, al bleef de woede onderhuids branden. Slachtoffers en nabestaanden konden de pijn en het verdriet eindelijk een plaats geven en probeerden hun leven op te pakken.
    Negen jaar later probeert één van hen, Anna-Elizabeth De Graeve, of kortweg Anna, als prille twintiger haar plek te vinden in de wereld. De veel besproken moord op haar moeder heeft zo zijn sporen nagelaten, maar het lukt haar goed om gelukkig te zijn.
    Dat is in tegenstelling tot Castitus De Koninck die na drieëntwintig helse jaren vrede probeert te vinden. Maar de mensen en zijn verleden laten hem niet met rust. De nachtmerries blijven en het verwijt in de ogen wordt alleen maar groter.
    Als Anna deze man met die vreemde witte haren en betoverende ogen ontmoet, wordt het duidelijk dat de spelregels heel anders zijn dan ze gedacht had. Zijn aantrekkingskracht wordt groter bij elke ontmoeting en ze moet niets hebben van zijn verwoede pogingen om haar uit zijn buurt te houden. Maar hoe beter ze hem leert kennen, hoe meer vragen er naar boven komen.
    Wat is er gebeurd negen jaar geleden? Wat heeft Castitus met haar moeder te maken? Hoe schuldig is hij aan zijn verweten daden? En wat moet ze doen met die kriebels die ze iedere keer voelt als ze het blauw van zijn ogen ziet?


    What would Emma do?

    MT ik moet nog ff na denken en kiezen :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about