• (Ik wel niet of dit juist staat xd.)

    Haha. Ja, op een Engelse fanfiction die ik op Fanfiction.net geplaatst heb. Auw. Ze zei dat ik het moest verbranden, daarna mijn computer en dat ik een betere vertaler moest zoeken.
    Dat deed pijn en nu nog steeds :'). Maar ik accepteer het, hoor, zo leer ik het xd.

    Dus ja, wie heeft dat ook wel eens meegemaakt?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Triest commentaar zeg =S Wedden dat ze dat niet in je gezicht hadden durven zeggen?
    Nee, nog niet gelukkig.

    Jammer.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Nee, niet echt.
    Ik weet niet, volgens mij durven mensen mij gewoon geen commentaar te geven, want ik hoor echt nooit wat. XD


    Life is hard and then we die

    Wat een zielig commentaar. Ze moet opbouwende kritiek geven, en niet zoiets. Maar nee ik heb dat nog nooit meegemaakt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nope.


    your eyes are like stars in the night.

    Lullig. Zoiets kan je ook duidelijk maken zonder zo gemeen te zijn.
    Trek je er niet teveel van aan. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb wel opbouwende kritiek gehad bij mijn verhalen, en dat trek ik me dan heel erg aan omdat ik nooit mijn verhalen heb durven plaatsen, haha. Maar ik leer er wel van (: En geeeeez, wat een bitch o.O


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ascendancy schreef:
    Wat een zielig commentaar. Ze moet opbouwende kritiek geven, en niet zoiets. Maar nee ik heb dat nog nooit meegemaakt.


    everything, in time

    Hahaha, dank jullie :') . Maar ik vind het niet erg of zo, misschien moest iemand me duidelijk maken dat ik geen verhalen in het Engels kan schrijven.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ja, zoiets heb ik ook gehad, 3 dagen geleden. Iemand die mijn hele verhaal aan het afkraken was, terwijl zij de judge was van de wedstrijd waar ik aan meedeed *ik heb hem toen ook verwijderd uit de contest, want haar commentaar was irrationeel* Later kwam ze wel terug en bood haar excuses aan, want ze was die dag chaggerijnig en had het op mij afgereageerd. Ze zij ook dat ze veel ervan niet meende.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    op zich best zielig commentaar
    ik heb het ook een keer hierop gehad, met hoe de pergonages eruit zien:S
    ik vind commentaar opzich niet erg maar dan moeten ze er wel bij zeggen wat er beter kan.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ehm, als diegene het zo verschrikkelijk vond, waarom leest ze het dan?
    ~omg haha~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO