• en dan heb ik het over mijn ouders oom en tante en opa en oma van mijn moeders kant
    er is echt de hele tijd ruzie!
    ik zal het vertellen want het MOET eruit

    vorig jaar november ging mijn oma scheiden van mijn opa, want mijn opa is vaak dronken en houd mijn oma kort aan het lijntje (wat dus helemaal niet zo blijkt te zijn) dus mijn oma ging weg bij mijn opa en mijn opa was er dus helemaal verdrietig over dus hij had toen al een aantal keren bij het spoor gestaan om voor de trein te springen (hij heeft vroeger ook bij een psygiator gelopen) mijn ouders en mijn oom en tante gingen mijn oma helemaal helpen met huis en geld enzo wat ze helemaal niet verdiend heeft.
    maarja mijn opa bleef dus deprie, en ik kan dat niet hebben (want ik ben zijn oogappeltje (A))
    maarja mijn oma wilde mijn opa niet vertellen waar ze woonden nu maar dat is al opgelost.
    maarja nu is het probleem waar de ruzie over gaat dit:
    ze zijn nu dus gescheiden en hebben twee huizen ze zijn harstike blud.
    maar nu zijn ze pas samen 10 weken naar duitsland geweest en zijn ze net twee weken thuis. ze hebben helemaal niks van zich laten horen, ik moest naar de jeugd pysigiator (ander verhaal) niks over gehoort, mijn zusje heeft de nijmegese vierdaagse gelopen ze hebben niks laten horen ze waren het vergeten nja mijn tante sprak ze erop aan waardoor ze toch nog sucses wenste. en nu gaan ze weer 10 weken samen op vakantie waarom heb je dan in godsnaam twee huizen omdat je niet samen in een huis kan leven maar nu gaan ze dus wel steeds 10 weken samen in een caravan op 10 bij 10 cm:|
    (kunnen jullie het volgen)
    maarja mijn oom, tante en ouders zijn helemaal pissig omdat mijn oma een blok voor haar neus heeft. (ofzo)
    en de bom staat echt op barsten maar ik wil mijn opa en oma niet kwijt (ookal negeren ze me de laatste tijd)
    het blijven mijn opa en oma
    mijn ouders verbieden me niet naar mijn opa of oma toe te gaan, mits ze me aan de kant zetten dan heeft ze liever niet meer dat ik ze opzoek

    (kunnen jullie het nog volgen)
    maar ze zijn dus ook bang dat mijn oma na die volgende 10 weken mijn opa weer als ik blok laat vallen en hij dan helemaal in een zwart gat valt.

    nja dit was het wel een beetje
    het moest er even uit:)
    sorry(baby)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik snap je verhaal maar amper, het is een hele rare schrijfwijze. Het is trouwens psychiater, i.p.v. psygiator. Anyways, wel raar dat ze dan wél samen op vakantie gaan terwijl ze gescheiden zijn en geen geld hebben.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik snap dat je je daardoor heel erg rot voelt. Familie ruzie, heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt. Maar het lijkt me wel heel klote.
    Sterkte


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat een familiedrama ô.o
    Heel veel sterkte <3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Poseidon schreef:
    Ik snap je verhaal maar amper, het is een hele rare schrijfwijze. Het is trouwens psychiater, i.p.v. psygiator. Anyways, wel raar dat ze dan wél samen op vakantie gaan terwijl ze gescheiden zijn en geen geld hebben.


    ~ la-la-laaa.