• Nou, ik zal even bij het begin beginnen.
    Vorig schooljaar was ik een dom 2eklassertje. Ja hèhè, boeiend. En toen zag ik dus zo'n 4eklasser wel zitten. Heb ik natuurlijk niks mee gedaan. Ik had toen trouwens al met J (waarmee het goddank uit is)

    Dit jaar, zag ik diezelfde jongen lopen. Inmiddels zit hij in de 5e, examenklas. Dus ik helemaal blij, vertelde het aan mijn beste vriendin. Die heeft haar mond voorbijgepraat. Dus binnen korte tijd wist de hele klas dat ik op 'die jongen uit de 5e' viel.
    Toevallig kent een meisje waarmee ik ook wel goed bevriend ben, die jongen zijn BESTE VRIEND. Dus die wist het na een tijdje óókal. 'Wat is daar het probleem aan? Dat is toch leuk?' denk je nu. Ja, dat wàs het ook. TOTDAT HIJ NAAR ME TOE KWAM! "Het is niet mijn bedoeling om je hartje te breken ofzo... Maar het werkt niet." en nog een heel verhaal enzeuw. Dan zou het voor een mens volstrekt normaal zijn als ze hem vergeet. Maar dat kan ik dus niet! =S Hij blijft maar door mijn hoofd spoken, en ik weet zeker dat dit voor mij niet zomaar een verliefdheid is, want die duren bij mij maar 5 dagen! =S Tips, tricks ofzo? Hoe ik hem kan vergeten (wat echt niet gaat lukken),of hoe ik hem alsnog voor me kan winnen?

    Xxx LieftDieBoy


    Life is an art, not a science.

    Kan iemand hier please, *Gaat zitten smeken op d'r knieën* haar titel er spaties tussen zetten want ikpersoonlijk vind dat erg irritant >,<

    *gaat op op knieën* Ja please (A)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Kan iemand hier please, *Gaat zitten smeken op d'r knieën* haar titel er spaties tussen zetten want ikpersoonlijk vind dat erg irritant >,<

    [/heeft er ook last van]
    Ik ben al naar Krullebol gegaan :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    De woorden in je titel aan elkaar schrijven rekt de hele pagina uit. Dit is irritant. Dus hebi ik hem verandert.

    Gr.

    Sorry mensen, ik was effe helemaal in het warretje.
    Back on topic?


    Life is an art, not a science.

    gewoon op andere plekke komen en een andere knapere gast vinde XP ;)da werkt wel

    gewoon op andere plekke komen en een andere knapere gast vinde XP ;)da werkt wel

    Zekerwel x'D
    Er zijn genoeg leuke jongens.
    geloof mij.
    ligt er aan op welk type je valt..
    maar naar een rock/punk/metal concertje?!
    Genoeg leuke vrijgezelle jongens van alle leeftijden x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb dat nu ook, en ik krijg hem ook niet uit mijn kop. Ik denk dat het gewoon wat tijd nodig heeft.


    What's wrong whit loving someone?

    Die tijd heb ik niet. xD


    Life is an art, not a science.