• Helleuw.
    Ik zit nu voor mijn 2de weekje op school, in het 3de leerjaar >.<
    [Mavo]
    En wij hebben een klas van 19 kinderen, want het is verdeeld in het vak dat je had gekozen en wij kozen frans. (cat)
    Maar we hebben 2 kinderen in onze klas, 2 jongens.
    [En ik noem geen namen]
    En die mogen elkaar niet, en van de éen is de moeder overleden aan kanker.
    En de ander is gewoon apart.
    Maarja, ze waren elkaar al vanaf eergister de hele tijd aan het uitdagen.
    En gister, in de kleedkamers van gym had die aparte de moeder van de andere jongen uitgescholden.
    En toen flipte die gast hélémaal, hij ging slaan enzo.
    Gelukkig, heeft iemand ze uit elkaar getrokken.
    De jongen die begon met slaan is geschorst, en moet wel op school huiswerk komen maken enz. maar mag niet bij ons in de klas.
    En de andere jongen was thuis vandaag, met een lichte hersenschudding.
    ;o

    Gezellig zo, je eerste week.
    (flower)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Inderdaad ja. Over het verpesten van een eerste week gesproken zeg ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gezellig >.<"


    make cake, not war

    Gezellig, maar persoonlijk vind ik dat die 'aparte' jongen het verdiende. Serieus, lage actie. Ik weet het verhaal erachter niet, en het interesseert me niet, maar je scheld geen overledenen uit.


    You move me ......... Kurt

    Highmore schreef:
    Gezellig, maar persoonlijk vind ik dat die 'aparte' jongen het verdiende. Serieus, lage actie. Ik weet het verhaal erachter niet, en het interesseert me niet, maar je scheld geen overledenen uit.


    Klopt, maar ze waren beiden fout.

    Nu heeft de vader van de jongen die inelkaar is geslagen aangifte gedaan bij de politie >.<
    En een aantal kinderen uit onze klas moeten dan waarscheinlijk een getuigenis afleggen ofzoiets. :|


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ow.. Dat is iets minder. Ik heb medelijde met die jongen waarvan zijn moeder gestorven is.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    xPiepschuim schreef:
    (...)

    Klopt, maar ze waren beiden fout.

    Nu heeft de vader van de jongen die inelkaar is geslagen aangifte gedaan bij de politie >.<
    En een aantal kinderen uit onze klas moeten dan waarscheinlijk een getuigenis afleggen ofzoiets. :|

    Ze waren zeker beiden fout. En nogmaals; Lekker begin van een schooljaar. Hoewel, er is wel wát actie ;D Bij ons is het allemaal saai.
    Achgut, papa heeft aangifte gedaan. Nou goed, daar ga ik niet verder op in, dan word het iets minder vriendelijk. (:


    You move me ......... Kurt

    Eigen schuld!!
    Dat doe je gewoon niet. Iemands moeder uitschelden is zowat het laagste wat je kan doen; en als die dan nog eens overleden is...


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Goh, leuk zeg. :8


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik kan best begrijpen dat hij boos werd hoor.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Als mijn moeder zo overleden was, en iemand maakte zo'n kutopmerking, was ik er ook op los gaan rammen. Eigen schuld van die andere jongen, vind ik. Maarja, niet leuk voor jullie natuurlijk.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    da's laag.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zou ook gaan slaan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind het zwaar triest als je iemands moeder uitscheld die dood is. Dat is gewoon echt gevoelig, dus hij verdiende het. -eerloijk gezegt had ik hem een zware hersenschudding geslagen ;x-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Highmore schreef:
    Gezellig, maar persoonlijk vind ik dat die 'aparte' jongen het verdiende. Serieus, lage actie. Ik weet het verhaal erachter niet, en het interesseert me niet, maar je scheld geen overledenen uit.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    dat ken ik, iemand heeft toen ook een keer over mijn overleden vader lopen schelden en toen heb ik diegene ook flink gemept, maar ik werd niet geschorst, die andere juist !


    I solemny swear i am up to no good