• k heb dus een vriend gehad voor een jaar.
    en t is nu een maand uit ongeveer.
    ik heb hem een brief gestuurd omdat ik het heel graag wou uitpraten enz. maar hier heeft hij niks op gereageerd. hij is sinds t uit is alleen maar uitgegaan en zich lam gezopen.
    nu zie ik op hyves weleens van die krabbel die dan stuurd naar meiskes en dan tog nog steeds krijg ik een brok in mijn keel.
    ik weet niet hoe ik zo snel mogelijk over hem heenben,
    want ik wil niet meer met hem samen zijnl. maar voel me tog steeds kut als ik zoiets lees.
    dus iemand tips


    xxx


    So Wrong, It's Right <3

    Het is een kwestie van tijd denk ik. Het is ook niet niks als het na 1 jaar uit gaat. Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben.
    Sterkte, (flower)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kwestie van tijd, inderdaad, bij mij is het al bijna een jaar geleden dat het gedaan was en nog zit er mee.
    Veel stertke. x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik weet niet wie de ware voor jou is, maar op een dag komt er een jongen die evenveel van jou houd als jij van hem! Die jou accepteert, waardeert en heel dierbaar voor je zal zijn. Zelfs als deze relatie minder is gelopen, blijven er nog steeds mensen die onwijs veel van je houden en later van je zullen houden! <3
    Ik wens je veel sterkte!
    Doe wat het beste voor jou is, en ook voor je toekomst. Iets waar je later geen spijt van zult krijgen.
    En daarna blijft het wachten op de ware, meid.;) Geef de hoop nooit op!
    Nogmaals sterkte.


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Probeer niet op zijn hyves te kijken. Verwijder hem desnoods van hyves. In het begin zal dat wel moeilijk zijn, maar een snellere manier om er overheen te komen weet ik echt niet.
    Heel veel sterkte (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Tijd heelt alle wonden, echt waar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?