• Hoi,
    ik en mijn vriendin hebben een soort var ruzie(denk ik).
    We zouden vandaag iets gaan doen maar dat is niet door gegaan omdat het niet te regelen viel.
    Zij belde mensen op maar niemand nam op,toen zei ze op sms dat niemand opnam en ze dus niks kon regelen.
    Toen zei ik weet je ook is hoe dat is,en toen reageerde ze heel erg verontwaardig.
    Dit is het gesprek:

    Ik: dan weet je ook eens hoe dat is
    Zij: pardon o.O
    Ik: als ik je sms reageer je negen van de tien keer niet zodat ik niks kan regelen
    Zij: als je het over zaterdag heb dat heb ik je al de hele tijd gezegd en met Maastricht heb ik ook op tijd gezegd
    Omdat ik ook mijn smse moet sparen
    Ik: niet alleen dan
    Dan bel je of stuur je een mailtje
    Zij: ik heb niet zoals jou altijd beltegoed
    Dat heb ik altijd gedaan behalve toen met Maastricht
    Ik: Nee hoor vaker niet
    Zij: Jij ook e nu staan we quit oke.?
    Ik: Hoezo ik ook,ik reageer altijd alleen niet ala minut
    Zij: ow nee hoor
    Met de efteling heb ik ook niets van je gehoort terwijl ik duidelijk hethad gezegd laat het optijd weten want ik moet er 5 werkdagen tussen hebben om te bestellen
    Ik: Ik heb gecht vanaf het begin dat ik kan alleen inet kan rijen
    Zij: he het was duidelijk dat we daarmee naar de trein gaan
    Ik: nou dan wist je het toch
    Zij: maar niet hoe laat wie er mee ging etc.
    Ik: Kan ik er wat aan doen dat die andere niks zeggen
    Ik heb gezegd dat ik gewoon kon hoe laat dan ook
    Zij: niet tege mij. En nu houden we hier over op gebeurt is gebeurt klaar.
    Ik: Ja o wee als iemand eens kommetaar heeft he
    Zij Ooo commentaar mag je best leveren,maar dan moet dat wel op waarhedem zijn gebaseerd
    Ik: zijn ze


    En zo gaat het nu altijd,altijd als ik iets zeg dan mogen we het er niet over hebben en heb ik het weer gedaan.
    Ik word er zo gek van. Sowieso word ik de laatste tijd echt gek van haar. Maar daar kan ik niks over zeggen wand dan heb ik het weer gedaan.
    Weet iemand wat ik hier mee aan moet? Anders word dat echt gezellig zaterdag..
    En zo zijn er meerdere dingen,niet alleen dit. Waar ik niet over mag praten.
    Help?
    x

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 17:17 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik had ook zo´n soort ruzie met mijn vrienin.

    Ze gaf een verjaardagsfeestje. En ze had ook een paar mensen uitgenodigd.
    Het was op een vrijdag. En op een donderdag zei mijn moeder dat we naar Heerlen zouden gaan op die vrijdag. Ik had dat gezegd tegen mijn vriendin op msn. Ze werd hartstikke boos en riep dat ik haar vriendin niet meer was.

    Ik ben nu wel thuis. En ze doet net alsof koek en ei is. Nu ik er aan denk, ik kan haar niet meer uitstaan! Ik kan net zo goed gewoon dumpen. Ik weet ook niet wat ik moeten. Maandag begint school weer. En dan zie ik haar.... Help?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hanoena schreef:
    Ik had ook zo´n soort ruzie met mijn vrienin.

    Ze gaf een verjaardagsfeestje. En ze had ook een paar mensen uitgenodigd.
    Het was op een vrijdag. En op een donderdag zei mijn moeder dat we naar Heerlen zouden gaan op die vrijdag. Ik had dat gezegd tegen mijn vriendin op msn. Ze werd hartstikke boos en riep dat ik haar vriendin niet meer was.

    Ik ben nu wel thuis. En ze doet net alsof koek en ei is. Nu ik er aan denk, ik kan haar niet meer uitstaan! Ik kan net zo goed gewoon dumpen. Ik weet ook niet wat ik moeten. Maandag begint school weer. En dan zie ik haar.... Help?

    Dat heb ik dus ook.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    En nu doet ze net alsof er niks aan de hand is,wat moet ik hier nou mee?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nou, jullie vinden van elkaar allebei dat jullie een fout hebben gemaakt, dus het ligt echt niet alleen aan haar.
    Tsja, wat je zelf wilt. Zand erover of niet :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Nou, jullie vinden van elkaar allebei dat jullie een fout hebben gemaakt, dus het ligt echt niet alleen aan haar.
    Tsja, wat je zelf wilt. Zand erover of niet :')

    Ik wil er over praten,en ik wil niet steeds het gevoel hebben dat ik niks kan zeggen zonder dat ze boos word of dat ik het weer heb gedaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik wil er over praten,en ik wil niet steeds het gevoel hebben dat ik niks kan zeggen zonder dat ze boos word of dat ik het weer heb gedaan.

    Dan zeg je dat tegen haar.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat gaat dus niet wand als ik maar iets zeg word ze boos.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Dat gaat dus niet wand als ik maar iets zeg word ze boos.

    Ik bedoelde dat je moest zeggen dat je het vervelend vind dat jullie geen gesprek kunnen hebben zonder dat het uitdraait op ruzie.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hoe bedoel je oude koeien uit de sloot halen...

    Zeg gewoon dat je het niet zo bedoelde, dat je hoopt dat jullie binnenkort wel iets leuks kunnen regelen en zand erover.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    Hoe bedoel je oude koeien uit de sloot halen...

    Zeg gewoon dat je het niet zo bedoelde, dat je hoopt dat jullie binnenkort wel iets leuks kunnen regelen en zand erover.

    Hoe bedoel je oude koeien uit de sloot halen?
    Ik ga niet iets zeggen wat ik niet meen.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 17:25 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je oude koeien uit de sloot halen?
    Ik ga niet iets zeggen wat ik niet meen.

    Nou, jullie begonnen heel erg over wat er eerder was gebeurt: in Maastricht, Efteling.. dat helpt niet echt om een normaal gesprek te voeren als jullie elkaar door blijven beschuldigen.
    Maar ik weet niet wat je zou kunnen doen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    (...)
    Nou, jullie begonnen heel erg over wat er eerder was gebeurt: in Maastricht, Efteling.. dat helpt niet echt om een normaal gesprek te voeren als jullie elkaar door blijven beschuldigen.
    Maar ik weet niet wat je zou kunnen doen.

    Efteling zou dinsdag zijn zijn en Maastricht was vorige week,nogal recent en daar gingen het over.
    En hoezo jullie? zij begon er over,dat is ook een van de problemen. Zij haalt dingen er bij de niet van belang zijn


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn beste vriendin, maar ik heb het ook nog niet opgelost, dus helaas kan ik je geen advies geven. :C Oh, ik zie Maastricht staan. Ik woon in Maastricht, ik hou van Maastricht. (:


    You move me ......... Kurt

    Ik en mijn vriendin hebben net ook ruzie gehad. Ik beschouw haar echt niet meer als vriendin. Ze haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind dat je zelf nogal aanvallend uit de hoek gekomen bent. Zo iets kun je beter face to face doen, anders komt er alleen maar ruzie van.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.