• Ik zag net naar aanleiding van de SLAM!FM top 5 van gister zo'n grappig filmpje van Enrique op YouTube.

    Dit schijnt zijn echte stem te zijn:
    Klik

    Oké, als dit echt is lach ik me verrot. Hail AutoTune.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb hem al gezien live en al filmpjes gezien waarop hij écht live zingt en hij is niet slecht. Elke zanger/zangeres zingt wel eens valt of heeft mindere dagen.


    The soul needs autumn.

    ja het is nep! nouja dat denk ik dan met vele anderen. vroeger dus in 2007 ofzo vond ik hem echt zo lekkerxD

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 20:05 ]


    You are the dream. I am the dreamer.

    GaGaLove schreef:
    let ff niet hierop ik had weer iets verkeerds geklikt

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 20:05 ]


    You are the dream. I am the dreamer.

    Ah komop, ik weet niet hoe Enrique écht zingt, maar dit is gewoon een filmpje met een andere stem over geplakt hoor. :')

    GaGaLove schreef:
    ja het is nep! nouja dat denk ik dan met vele anderen. vroeger dus in 2007 ofzo vond ik hem echt zo lekkerxD

    Hij had vroeger echt zo'n vieze moedervlek man, gatver. (zip)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ascendancy schreef:
    Ik geloof het niet.

    En al is het zo? Ik blijf hem wel super lekker vinden :9~ En hij heeft super leuke liedjes en mooie dus I don't care dan playbackt ie maar ofzo (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nadineex schreef:
    (...)

    dat live gedoe kan ook allemaal worden bewerkt hoor (:

    Ik weet wat je bedoelt, maar geloof me, hij zingt helemaal niet vals. En volgens mij zong hij ook helemaal live. Ondertussen merk ik het wel als het niet of wel live is na al die concerten. (':


    Some people make the world special just by being in it

    yeah right, dat kan echt niet. Tuurlijk, soms veranderen ze wel wat aan de stem, maar niemand neemt Enrique in dienst als hij zó slecht zingt.


    It's time to be happy again.

    Ascendancy schreef:
    Ik geloof het niet.

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Wat betekent massacre dan? (krul)

    Dat het vermassacreerd is -dialect- Euh.. Dat het bewerkt, fake is. Zoiets? Dacht ik x]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    de meeste zangers/zangeressen kunnen niet zingen is allemaal veranderd en zo dus ja dat kan best zo zijn xD


    Miracle!!

    Ik geloof dat echt niet hoor.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn broer had al zoiets laten weten aan mij. En hij zei dat hij vroeger, vooraleer hij zangles had gehad, het inderdaad zo erg was. Dus misschien is dit een filmpje van voor èchte zangles? :x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Cloudburst schreef:
    Het kan ook fake zijn. Nja, ik ben zelf geen fan ofzo, maar die mogelijkheid kan je niet uitsluiten vind ik.