• ...geen make-up draagt?
    Ik bedoel, ik heb niets tegen mensen die make-up dragen of zo hoor. Maar iedereen zit hier altijd bezig van: Als je op een foto gaat moet je heul veel make-up op doen etc. Dat make-up merk is leuk! Moet je ook eens proberen. En ook, op foto's draagt bijna iedereen make-up... Ook mensen van tien/elf jaar die hier zitten dragen make-up >< En dan voel ik mijn zo weird omdat ik dat niet draag.
    Já ik heb het al geprobeerd, maar het ligt mij gewoon niet ^^
    Nou, zijn er mensen zoals ik, die all naturel zijn? Of ben ik de enige (':

    Ik draag alleen oogpotlood (=


    The soul needs autumn.

    nee hoor, 'k hou mij daar ook niet mee bezig.^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik draag ook geen make up...

    alleen heel afentoe
    ik lig veel liever langer in mn bed xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Nee je bent niet de enige. Ik doe het wel eens op, maar echt, 2x in de week ofzo. Ik vind het ook niet zo nodig ^^'


    Life is hard and then we die

    Ik draag het heel willekeurig. Soms draag ik weken niks en dan weer een paar dagen wel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja. Jongens. Maar ik ken maar een meisje boven de twaalf die geen makeup draagt. En dat is net een vent. Dr benen zijn behaarder dan die van me broer (17), ze vind t vreselijk dat ze borsten begint te krijgen en mensen zien dr altijd aan voor een jongen. Dr broer dr haar is zelfs langer dan dat van haar.

    Ik draag eigenlijk elke dag wel make-up, maar het is niet raar als jij het niet doet ;) Ken zoveel mensen die geen make-up dragen =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik draag het ook niet hoor:Y) Alleen héél somsxD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ik draag alleen mascara en soms foundation...(als ik dikke wallen of puisten hebb(A))
    maar het is toch niet zo erg als je geen make up draagt, dan laat je wel zien dat je gewoon jezelf durft te zijn!;)

    Elke dag : soms dun lijntje Eyeliner, of anders oogpotlood en altijd Mascara.
    Ik ben er aan gewent, en kan gewoon niet zonder.

    Ik draag het pas van 3 weken geleden denk ik, maar ze zeggen dat het me goed staat dus ja :'D


    All was well.

    Ik ga zonder make-up de deur niet uit. No facking way dat ik make-up loos over straat ga :W


    Bored.

    ik doe alleen oogpotlood of eyeliner ofzo op.
    En soms wel wat foundation. Meer niet. Eerst had ik: dikke foundation, oogpotlood & Eyeliner, zo wenkbrauwpotlood en nog zo van dat poeder :'p dat gaat te ver, maar soms ga ik ook zonder make-up de door uit. Dus, maar zo raar is het niet :"D! Naturel! :]


    I can't see the future with tears in my eyes

    ik begon maar make-up te dragen aan mijn 14 en paar maanden,
    maar ik draag dat niet veel znee, voor naar school bijna nooit --' moet ik drm nog eens vroeger opstaan enzo , hang daar niet graag mijn tijd aan, altijd die make-up, kloop ook liever zonder hoor :')


    Gilles (ll)

    Ik draag oogpotloot en mascara.
    Alleen tijdens het weekend want tijdens school mag dat niet (ikzitnogingroep86deleerjaar)


    I found myself in Wonderland.