• tenminste die in mijn klas,
    twee jongens tillen een meisje op, gaat een derde aan haar kont zitten. Ik bedoel, kom op! Dat is totaal respectloos. Straks worden alle jongens zo en denken ze alleen maar aan sex, en niet aan de leuke tijd die ze met meisjes kunnen hebben.
    doe ze ook zo bij jullie ?


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Nee. De jongens in mijn klas zijn 2 planten, een hyperactieve homo die van zichzelf nog niet weet dat hij het is, en een wannabe-macho. te weinig jongens dus om zoiets te forceren. En ze zouden het niet eens durven x]
    Trouwens; Jongens dénken om de 7 (?) seconden aan seks. Het is bewezen. Je moet er mee leren leven en hen laten doen :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat verschilt per klas, toen ik in de 2e zat had ik ook allemaal van die seksisten in de klas, maar dit jaar gaat wel. x)


    *insert philosophical cringe expression here*

    De jongens in mijn klas hebben eigenlijk wel veel respect. Ze doen niet van die debiele seksistische handelingen. Maar dat zal wel aan de leeftijd liggen, we zitten in het vijfde middelbaar. Bij de 'kleindere' merken we dat gedrag ook wel eens.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb maar drie jongens in mijn klas. De ene is drugsverslaafd als ik het me goed herinner, de andere lijkt op Justin Bieber en de laatste ligt een hele dag te slapen.


    Terug naar de veiligheid!

    Puberjongetjes. Gewoon terugslaan en zeggen dat ze d'rmee moeten kappen. Ik had ook eens zoiets tijdens een concert.


    No growth of the heart is ever a waste

    En hoe vond dat meisje dat?


    Life is hard and then we die

    Gatver, wat een rare jongens :O Veel jongens zijn respectloos. Gelukkig zitten er altijd nog een paar lieverds tussen :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Uhm... dat is gewoon wat hun denken niet alle jongens zijn zo. En denk je dat meisjes niet soms zo raar zijn?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Tja, de puberteit hè.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zo zijn de meeste jongens wel hoor, vooral in de puberteit (nerd).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    PUKKELxDING schreef:
    En hoe vond dat meisje dat?


    niet leuk, ze begon een beetje te roepen enzo,
    @puberteit mensjes,
    nou, ik hoop dat het snel ophoudt, of het tenminste niet bij mij doen. Ze mogen wel over "sex" praten en fantaseren enzo. Maar liever niet óver mij terwijl ik er gwn naast sta. |:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    krentenbol schreef:
    (...)

    niet leuk, ze begon een beetje te roepen enzo,
    @puberteit mensjes,
    nou, ik hoop dat het snel ophoudt, of het tenminste niet bij mij doen. Ze mogen wel over "sex" praten en fantaseren enzo. Maar liever niet óver mij terwijl ik er gwn naast sta. |:
    Vond ze het echt niet leuk, of deed ze alsof ze het niet leuk vond?
    Want volgens mij vinden de meeste meisjes op die leeftijd dat juist wel leuk.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Vond ze het echt niet leuk, of deed ze alsof ze het niet leuk vond?
    Want volgens mij vinden de meeste meisjes op die leeftijd dat juist wel leuk.


    Ik weet het niet, eigenlijk s: Ze zág er wel boos uit...


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    bij mij op school gebeurt dat ook soms


    Don't live in the past. Just live Here &nd Now. Do what you need to do. And everything will be allright in the future.

    Ja ik heb ook zulke jongens,
    maar die doen dat maar bij één meisje maar die vind dat gewoon leuk volgens mij -.-


    BLABLABLA