• Ik zal er wel reacties op krijgen, maar ik heb de afgelopen dagen best schokkende dingen op weheartit gevonden. Plaatjes als deze. Eerst had ik een plaatje gezien - dat ik nu niet meer terugvind, sorry- met 'Jij bent dik! Ga minder eten! Word mager!' en zo. Ik dacht dat het een grap was, maar toen ik naar dat meisje dat dat gepost had doorklikte zag ik een heleboel van die plaatjes. (Al was dat wel het ergste.) Het schokkendste vind ik hoeveel keer die foto's geheart zijn. ;o Is dit dan normaal?

    Andere foto's:
    http://weheartit.com/entry/6673166]deze
    Dit is bijvoorbeeld 317 keer gehart.
    Keep calm
    En nu ga ik stoppen met er plaatje sop te zetten, want straks lijkt het alsof ik jullie aanspoor. (cat) Maar om jullie nu allemaal het bovenstaande te laten vergeten, kijk naar dit :Y)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 21:49 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    die laatste is wel heftig ja


    "Ignite, my love. Ignite."

    wow, wat scheelt er met die meiden? ö


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Is het ook,sommige mensen zijn echt gek.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Voor sommige mensen is het nou eenmaal een lifestyle.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 21:38 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    die laatste ja(cat)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Marquise schreef:
    wow, wat scheelt er met die meiden? ö

    Dacht ik dus ook. ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat zie je overal. Er zijn mensen die door dat zulk plaatjes een eetziekte krijgen.


    wth.

    Quixotic schreef:
    Dat zie je overal. Er zijn mensen die door dat zulk plaatjes een eetziekte krijgen.

    Mij was het nog niet eerder zo opgevallen. En inderdaad, daarmo vind ik het ook schokkend.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Voiceless schreef:
    Voor sommige mensen is het nou eenmaal een lifestyle.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Tsja sommige mensen zijn nou eenmaal raar.


    -

    JackyDaniels schreef:
    Tsja sommige mensen zijn nou eenmaal raar.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Quixotic schreef:
    Dat zie je overal. Er zijn mensen die door dat zulk plaatjes een eetziekte krijgen.


    Ik denk dat er meer mensen een eetstoornis krijgen door andere dingen.. Maar dat is mijn gedachtegang (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik denk dat er meer mensen een eetstoornis krijgen door andere dingen.. Maar dat is mijn gedachtegang (:

    Als je overal zulke dingen ziet denk je toch vanzelf dat dat normaal is? Misschien dat er dan ook nog andere dingen aan de hand zijn, maar die foto's beïnvloeden zeker.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Niet alleen over dun zijn staan shockerende dingen op weheartit, maar oke. Zo shockerend vind ik geen van die trouwens

    Moet je dit zien.
    En dit vind ik verfrissend. 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.