• Hee, afgelopen donderdag kwam een vriendin bij mij langs, Cindy, ik had haar al lang niet meer gezien. En we hadden maar een week de tijd om elkaar te leren kennen! Dus zij was voor t eerst bij mij thuis. Opgegevenmoment. Zij gaat naar de WC en ik moes boven nog snel ff wat doen(Rood: Cindy Blauw: Mijn moeder)
    Ze komt terug van het toilet. Waar is ze? Die heeft zich verstopt! Zij gaat zoeken. Ze kruipt door het huis. Volgens mij wil jij gewoon zien dat ik door het huis kruip! Ik kom beneden en traf haar op haar knieen aan, ik had echt zoiets van Wtf? Ik ga naar de WC, kruipt zij snel onder de tafel. Hmmm, ik zit wel lekker hier! En ik n half uur zoeken!
    Even later staan we als gekken mee te zingen met een HSM lied, ineens barsten we in lachen uit, en het hield maar niet op. We konden gewoon echt niet stoppen met lachen. Maar we zongen tijdens het lachen gewoon door. We kregen echt van die piepstemmen. We zijn eindelijk gestopt met lachen, zegt zij met die zelfde piepstem voor de lol: I know you can! Liggen we weer een half uur te lachen! XP

    Xx

    Edit: We hebben ook heel veel gemeen. BV: Allebij onze moeders zaten onder majorette, allebij zijn we sinds de kleuterklas als t pispaaltje van de klas. Allebij 549 voor de cito gescoort. En zo kan ik nog wel even door gaan xD

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 10:12 ]

    HAHHA

    Edit: We hebben ook heel veel gemeen. BV: Allebij onze moeders zaten onder majorette, allebij zijn we sinds de kleuterklas als t pispaaltje van de klas. Allebij 549 voor de cito gescoort. En zo kan ik nog wel even door gaan xD

    genius x3


    because i knew you, i have been changed for good

    Hahaha xD


    My heart is yours and so am I

    Haha, ik zie mijn vriendin er ook best voor aan om door het huis heen te kruipen ;'D


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Haha, awesome :'D


    Beeeeeeeesje :-)

    Bahaha xD

    Zo doen ik en een vriendin ook altijd ;3


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    XD ik heb ook zo'n soort vriendin XD grootste lol XD


    Little Monster 4 Life

    Hahahahhaah XD


    Be my Louis and I be your Eleanor