• AMSTERDAM - Een meisje dat zich heeft laten filmen terwijl ze een aantal jonge hondjes in een snelstromende rivier gooide, is geïdentificeerd en in Bosnië aangehouden.
    Dat melden verschillende media vrijdag. Het filmpje circuleert sinds enkele dagen op internet en leidde tot veel verontwaardigde reacties. Anonieme gebruikers van het bekende internetforum 4chan - die eerder de identiteit achterhaalden van een vrouw die een kat in een vuilcontainer gooide - openden een klopjacht op het meisje, en de Amerikaanse regisseur Michael Bay (Transformers) loofde een beloning uit van 50.000 dollar voor wie het meisje zou aangeven.

    Aan de hand van tips van plaatselijke dierenrechtenorganisaties heeft de politie in de Bosnische stad Bugojno het meisje opgespoord en aangehouden. Ook haar broer, die de camera zou hebben bediend, werd opgepakt. Later deze week worden haar ouders verhoord.

    Het tienermeisje kan - als ze schuldig wordt bevonden aan dierenmishandeling - een boete krijgen die kan oplopen tot vijfduizend euro.

    Het gewraakte filmpje is hier te zien (schokkende beelden)



    IK WAARSCHUW, NIET KIJKEN ALS JE WEET DAT JE ER NIET TEGEN KAN!!

    Bron

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 12:57 ]

    gerechtigheid!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik had er al eens van gehoord. Van één of andere youtuber die vlogs maakt (weet even zijn naam niet meer), en hij vermeldde dit filmpje oa.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ga het niet kijken, kan echt niet tegen dierenmishandeling ): Maar goed dat ze is aangehouden!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik zag dit filmpje ook op DeeFizzy's (YT) video, en dacht echt zo van; wtff.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik verzuip haar straks nog in die rivier, viswijf.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Niks boete, verzuip haar!!!

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 sep 2010 - 17:16 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    wtf. €5.OOO is nog niks.
    Maar ik ben zooooo blij dat ze is aangehouden!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 14:39 ]

    Bro schreef:
    Ik verzuip haar straks nog in die rivier, viswijf.


    Opgeven is geen optie.

    5000 euro boete?
    Celstraf voor dat kreng!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Cloudburst schreef:
    Ik had er al eens van gehoord. Van één of andere youtuber die vlogs maakt (weet even zijn naam niet meer), en hij vermeldde dit filmpje oa.

    Ray William Johnson, geloof ik?


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    dead to tha bitch. -protest bordje-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil niet kijken


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    5000 euro is niets voor wat ze heeft gedaan ! Ze moet zelf in zo'n stromende rivier gesmeten worden !!! Espèce de saloppe !


    But love's a malady without cure

    Omg, dat is echt erg ;o


    Never run out of reasons to smile...

    Wtf? 5000 euro boete? Dan komt ze er nog veel te goed mee weg ook. Ze zouden stenen aan haar benen moeten hangen en haar vervolgens in die rivier moeten gooien.