• vinden jullie mij ook niet vet sneu ik heb al sinds september [vorig jaar] geen vriend meer gehad en als ik dan iemand leuk vind kan het op 1 of andere reden niet ):
    hebben jullie ook zo'n kut leven? (cat)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik heb sinds de basisschool al geen lover meer ;p Nou ja, wel twee keer bijna, maar niet echt. Help. Er zit een spin op mijn bed en die komt naar me toe O_O


    You can agree with me or you can be wrong

    gewoon degene roepen in je huis met de meeste ballen en anders vraag lief of hij weg wil gaan =D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    nouw, ik vind nooit iemand zo snel leuk hoor. Ik wil dingen gewoon te perfect hebben. XD.


    Alleen maar tranen van geluk

    heb al geen lief meer sinds augustes 2008;D


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    ik heb een vriend nu, alleen ik vind hem denk k niet meer leuk ;/

    Ik heb nog nooit een 'echte' relatie gehad xD Dus ik ben dan ook zielig :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Grey schreef:
    nouw, ik vind nooit iemand zo snel leuk hoor. Ik wil dingen gewoon te perfect hebben. XD.

    Same story here -.-

    Ik heb 2.5 jaar geen vriend gehad en nog langer dan dat niet gezoend, lol. Want die laatste twijfelachtige maanden waren nogal rot.


    No growth of the heart is ever a waste

    Grey schreef:
    nouw, ik vind nooit iemand zo snel leuk hoor. Ik wil dingen gewoon te perfect hebben. XD.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Mijn leven is juist heerlijk en ik heb nooit een vriendje gehad, maar blergh, ik hoef er ook nog geen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik heb sinds mijn hele leven nog nooit een vriendje gehad(cat)
    maar ik wacht op iemand die geen macho jongen is, maar juist erg lief,gevoelig en romantisch.
    bestaan die jongens eigenlijk wel xD
    dus ben ik dan ook zielig:(

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 12:04 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik ook in het lager maar ik heb denk ik ook nogal hoge eisen. Mijne prins op het witte paard zal niet komen omdat hij te perfect moet zijn denk ik. Maarja ik wil ook geen lief om gewoon een lief te hebben.

    x


    Tears are words the heart can't say.

    Leef je leven zoals jij wil en je komt iemand tegen op jou pad.
    Zegt mijn docent altijd.
    En het is waar want ik nu een hele lieve vriend.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik vind dit eigenlijk heel overdreven van mezelf, maar soms lig ik huilend in bed.
    Ik ben emotioneel gebouwd, dus ik kan dat niet echt aan :S

    x. Joy


    Joy is not in Things, it is in us.

    Ik zit ongeveer in het zelfde schuitje ;[


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben dan ook sneu, omdat ik nooit een echte vriend heb gehad? Laat me niet lachen joh, daar is niets sneu's aan. Ik ben een happy single.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.