• Heey,
    Ik zit eigenlijk al een tijdje met een dubbel gevoel over een vriendin van me. *Lore. Toen we nog op de basisschool zatten, waren we echt allerbeste vriendinnen. Niet te breken. Aan het einde van groep 8 had ik zo'n voorgevoel dat alles ging verwateren tussen ons en dat had ik ook aan haar gezegd. Ze zei; 'Dat is maar een gedachten. We blijven heus wel bf's:'D Ben ik zeker van!' Nu zit ik in het 2de middelbaar. En ik heb dat voorgevoel nog steeds met haar. We zitten op dezelfde school, máár in een andere klas. Maar ze heeft altijd mensen in haar naam staan(msn) en ze praat niet echt met me als ik met haar wil praten(school).Het was zelfs eens zo dat ik met haar aan het praten was en één van haar vriendinnen trok haar mee, en ze deed niks. Ze liet het gewoon toe. Ik voelde me echt in de steek gelaten door haar want ik moest echt iets zeggen tegen d'r. Op msn praat ze wel tegen me op in het echt is het alleen maar een 'hoi.' meer niet. En buiten school afspreken wil ik wel, maar dan zegt ze meestal dat ze niet kan..--' En soms negeerd ze me ook nog eens op msn. Ik heb echt het gevoel dat ze me in het echt negeerd omdat ik wat overgewicht heb, maar dat heb ik al vanaf de basisschool. Dus dat ze zich schaamt om met me gezien te worden ofzo..:'S En op msn dan zit ze altijd over een jongen bezig&zo dan probeer ik haar zo goed mogelijk te helpen maar als IK eens met een jongen zit of er iets over vraag dan is het van 'oh.. okee.' enzo.. Nu weet ik echt niet meer wat ik van haar moet denken hoor..


    Sorry voor dit gezeik, maar ik moest dit na bijna 2 jaar even kwijt.

    Bedankt voor het lezen.;)

    [Edit] Ik heb er al eens met haar over gepraten, maar dan gaat ze er steeds omheen praten..:'S van "Dat verbeeld je, je maar. Éndaarbij; je bént&Blíjft mijn beste Vriendin! Ik vertel toch álles tegen je!"Zo reageerde ze er op..[/edit]

    xX


    *Naam om privéreden gewijzigd.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat is zo stom je verdient een betere vriendin!
    en wat maakt dat uit iets overgewicht bij ons in school zijn er zoveel en die worden gewoon aanvaard door IEDEREEN


    je verdient beter


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Net zoals hier boven,

    maar als je echte vrienden bent,maakt het niet uit hoe je er uitziet maar hoe je van binnen bent.
    En als zij dat niet accepteert dan is dat geen goede vriendin hoor!

    Jij verdient een betere vriendin

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Omg o.o
    Lieverd, als ze zo doet verdien je echt wel beter [.moi :Y)]
    Maar, ik zou gewoon eens met haar gaan praten over die toestand enzo en als iemand haar weer wilt wegtrekken zeg je gewoon: 'sorry maar ík ben met haar aan het praten' en als ze zich schaamt omdat jij een beetje overgewicht hebt dan is ze dom >< Sorry hoor, maar dat is zo.

    <3.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Verplaatsing naar 'Relatie'.
    + Even spellingsfoutje uit titel gehaald.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    meisje:o
    je verdient een veel betere vriendin
    ze is jouw niet waard.
    kijk eens rond op school daar zijn vast wel mensen die je aardig vind ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik zou haar laten vallen hoor. :] & bot tegen haar doen nso, zoals zy tegen jou. ^^


    None but ourselves can free our minds.

    Escapist schreef:
    Verplaatsing naar 'Relatie'.
    + Even spellingsfoutje uit titel gehaald.


    bedankt.;) Ik wist ff niet meer naar waar dit moest dus had ik het maar bij stamcafé geplaats.

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zou het er gewoon met haar over hebben, misschien heeft ze het niet door ofzo...


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    [Edit] Ik heb er al eens met haar over gepraten, maar dan gaat ze er steeds omheen praten..:'S van "Dat verbeeld je, je maar. Éndaarbij; je bént&Blíjft mijn beste Vriendin! Ik vertel toch álles tegen je!"Zo reageerde ze er op..[/edit]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik denk dat jij veel BETER verdient.
    En het gaat zoiezo niet om het uiterlijk.
    En ik denk dat je haar niet kwijt wil als vriendin.
    Maar toch moet je zeggen dat als ze zo heel de tijd blijft doen dat je geen vriendinnen meer wilt zijn.
    Of je doet het zelfde als haar en dan kun je kijken of het haar boeiend is[kweenie of je er iets aan hebt]

    Katsuki schreef:
    Ik denk dat jij veel BETER verdient.
    En het gaat zoiezo niet om het uiterlijk.
    En ik denk dat je haar niet kwijt wil als vriendin.
    Maar toch moet je zeggen dat als ze zo heel de tijd blijft doen dat je geen vriendinnen meer wilt zijn.
    Of je doet het zelfde als haar en dan kun je kijken of het haar boeiend is[kweenie of je er iets aan hebt]


    Dankje, daar heb ik wel wat aan.. &nee, ik wil haar eigenlijk niet kwijt als vriendin, want ik ben al eens een Beste vriendin kwijt geraakt..en na een lange vriendschap[van af de kleuterklas] Wil ik het gewoon nog niet opgeven..

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    BrokenQueen schreef:
    (...)

    Dankje, daar heb ik wel wat aan.. &nee, ik wil haar eigenlijk niet kwijt als vriendin, want ik ben al eens een Beste vriendin kwijt geraakt..en na een lange vriendschap[van af de kleuterklas] Wil ik het gewoon nog niet opgeven..

    xX

    Ja dat heb ik ook met mijn bff ik kwam op school een maand later zij we waren meteen bff maar op een dag in groep 5 ofzo zei ze dat ze geen bff meer wou zijn kheb 2 dagen gehuild en ging niet naar school zo rot voelde ik me toen ik weer naar school ging kwam ze naar me toe huilend en zei dat ze niet zonder me kon toen werden we weer bff en nu is er zo iemand die tussen ons in zit

    ik zou me een beetje zoals haar gedragen zodat ze weet hoe het is om zo behandelt te worden,als ze er niks van merkt...dan zoek je gewoon een andere vriendin (:
    het klinkt miss hard,maar dat is toch het beste volges mij


    everybody needs a song.

    Katsuki schreef:
    (...)
    Ja dat heb ik ook met mijn bff ik kwam op school een maand later zij we waren meteen bff maar op een dag in groep 5 ofzo zei ze dat ze geen bff meer wou zijn kheb 2 dagen gehuild en ging niet naar school zo rot voelde ik me toen ik weer naar school ging kwam ze naar me toe huilend en zei dat ze niet zonder me kon toen werden we weer bff en nu is er zo iemand die tussen ons in zit


    Ik herken dat.. Toen ik nog in groep 4zat toen ging ik altijd tussen de middag naar huis om te gaan eten, toen kwam ik terug&moesten we naar de les, lag er een briefje op mijn tafel 'beste Karin, We willen geen vriendinnen meer met je zijn. -allemaal namen van de klas..-' Toen voelde ik me écht genaait en ik vond het echt laf. Ik had toen niks verkeerd gedaan en toen lag er opeens zo'n briefje!:'S Ik moest toen echt mijn best doen om niet in huilen uit te barsten. Dat duurde echt lang voor ik weer bevriend was met die roddeltante. Ze zette iedereen gewoon tegen me op! En toen was ik zo kwaad dat ik lijm in d'r haar had gesmeerd volgens mij..:X

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Boyiloveyou schreef:
    ik zou me een beetje zoals haar gedragen zodat ze weet hoe het is om zo behandelt te worden,als ze er niks van merkt...dan zoek je gewoon een andere vriendin (:
    het klinkt miss hard,maar dat is toch het beste volges mij


    Maar dat is het hem nou juist. Ik wil haar niet kwijt, want ik ken haar al zo lang..:'$

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.