• Oke, het zit dus zo.
    In de nieuwe hitkrant bij 'proud 2 be stout' stond Kesha vermeld en er stond op t laatst van 'En er zijn nu ook naaktfoto's uitgelekt.. real or fake?' dus, ik heb even gegoogled en op perezhilton.com gekeken en naar mijn mening is hij echt.

    Klik voor de foto. (hij is afgeschermd ofcourse ;p)

    dus wat vinden jullie? real or fake? ik vind hem er echt uitzien en eigenlijk zie ik kesha er ook wel voor aan om zoiets te doen om eerlijk te zijn.. ;$


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Sardonyx schreef:
    -kuch- Slet -kuch- (krul)


    (nerd)


    Food.

    I think so en het is haar stijl ook denkk
    de gekleurde nagels , het topje
    in your love is my drug ging ze ook al een beetje bohemien soo ..


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    volgens mij is die oud maar is ze het wel.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik denk dat het haar is, afgeleid van de wenkbrauwen, ogen en neus.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tiny schreef:
    Volgens mij isie wel echt, maar oud.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dat stond al lang geleden in de joepie. Het is niet eens Ke$ha, maar iemand anders. (': Heeft ze al op gereageerd.


    Some people make the world special just by being in it

    Die is echt, maar die foto is echt al heel oud en al heel lang uitgelekt. (krul)


    Only losers can act the way you do

    iloveBRITT schreef:
    Dat stond al lang geleden in de joepie. Het is niet eens Ke$ha, maar iemand anders. (': Heeft ze al op gereageerd.
    Wait, die foto was toch echt? Die foto waarop ze seks zou hebben, was het iemand anders. Toch?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 20:43 ]


    Only losers can act the way you do

    k denk wel dat hij egt zou kunne zijn,ma ni recent =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sailor schreef:
    (...)Wait, die foto was toch echt? Die foto waarop ze seks zou hebben, was het iemand anders. Toch?

    Huh, nee? Ik weet niet meer precies wat Ke$ha zei, maar het was in de aard van "Fijn voor dat meisje dat ze op mij lijkt en seks heeft met iemand, maar ik ben het niet". (':


    Some people make the world special just by being in it

    De ringen zijn wel hetzelfde
    Ik vind het maar raar, hoor. Iedereen noemt haar nu slet. Ten eerste: Je weet neit eens of het kesha zelf is.
    En nee, ze heeft geen tweelingzus, geloof me ik ben fan van kesha
    Ten tweede: Mensjes! Wat is er mis met sex? Ik weet dat ik het misschien niet zo mag zeggen ofsow, maar jullie doen net alsof de hele wereld zo mega preuts is en nooit sex heeft...:S

    Idunno, maar het zijn niet echte naaktfoto's hoor.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Maak dan ook zo geen foto's van jezelf. --"
    Maar die foto was toch al langer bekend?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    maike0090 schreef:
    ik weet het niet goed. OP tv en foto's wordt elke ster natuurlijk altijd mooier en slanker enzo gemaakt. Het zou best wel kunnen dat dit kesha is. Zowiezo ziet iedereen er anders uit zonder make-up, toch?

    Echt, het is haar gewoon zonder make-up xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.