• Ik heb een vraagjuh

    ik was bij de free record shop en kocht de schrei live dvd van Tokio Hotel. Maar nu heb ik een vraag. Bij 1 dag met Tokio Hotel hebben de jongens volgens mij de echo award gewoonen :P wete het niet meer. En als ze dan backstage gaan Knuffelt Georg een meisje en zoent dat meisje hem op zijn mond wang? En er komt ook een meisje naar Gustav die hem knuffelt en Gustav haar rug streelt en kusje geeft. Waren dat hun vriendinnen? Ik vraag het me echt af zeg het please even

    Achjo, laat die jongens lekker. Ht hoeven helemaal geen vriendinnen te zijn, jeweettochwel. Die jongens kunnen bijna iedereen in hun bed krijgen die ze willen, en dat gebeurt ook zeker. Dus, het zouden netzo goed gewoon tijdelijke "speeltjes" kunnen zijn.. maarja, boeiend.

    geen idee
    ff overkijken


    You are so god damn Sexy <3

    Ik heb dat niet opgemerkt?? Ö
    Ik ook niet & heb die dvd al vet veel bekeken =O

    Vaaaag x]]

    Ik krijg die dvd van de week XD.
    Heb hem besteld. Dus als ik hem heb. Ga ik kijken. En es even zien wat die meisjes met onze G&G uithalenxD.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik heb die DVD ook.
    Normaal ben ik erg op de hoogte van TOHO nieuwtjes, maar ik weet het niet, sorry.


    -

    Wat boeit het?

    ^^

    *gaat kijken*


    death to the one at the end of the serenade.

    dunja mißchien

    vraag me ook al lang af wie die meisjes zijn o_O

    dunja mißchien


    neeh dunja is veel ouder dan de jongens van th en da meisje zag er ongeveer eve oud uit als de jongens.
    (btw.in de zimmer 483 dvd komt die dunja er in!)


    I need you like a heart needs a beat

    phuuh heb er eigenlijk niet zo opgelet maarja de jongens hebbe ook een leve :P

    Hmm. Ik heb de dvd ook. Maar ik zou in geen honderd jaren weten wie die meisjes zijn. ^^


    It even took me by surprise

    Dat Is De Nicht Van Georg xD


    A Shipwreck In The Sand

    Ik heb het me ook altijd al afgevraagd :S.
    Op de Zimmer 483 DVD zie je haar nergens meer.. dus mss is het idd gewoon familie ofzo.. Maar dan is het wel raar dat ze mee op de foto gaat :S
    pfff I have no idea!

    Heb ik ook gezien Ik dacht de zus van Gus en Dunja ofzo xD Want georg noemde dat wijf zo op Tokio Hotel TV