• Ik weet niet of hij hier moet of niet.. Nja hoor het wel (A)

    Ik heb een brief geschreven aan R-Patz.. Alleen me engels is niet zo goed haha maar dat is het probleem niet.. Ik durf hem niet te op te sturen straks is het de verkeerde adres.
    wat moet ik doen of is dat stom als ik een brief stuur naar Robert?
    En ook nog een vraag kost dat geld om een brief te sturen naar Amerika??
    Heeft een van jullie al een brief naar een andere celeb gestuurd?
    Zo ja hebben jullie adres ook opgeschreven?
    Want ik twijfel eigenlijk wel..
    Daarom vraag ik wat jullie mening van is..

    Liefs Shampoo.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Haha ik heb genoeg brieven geschreven maar nooit opgestuurd, maar dat was omdat ik te lui was.
    Gewoon doen!


    Your make-up is terrible

    doeeeeeeeeeeeen!
    je hebt kosten aan de postzegels geloof ik. zelf heb ik nog nooit naar een celeb een brief gestuurd.
    ik denk dat je de gok maar moet wagen


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik heb ook een brief gestuurd naar Jackson Rathbone, niets engs aan hoor :P


    Life is hard and then we die

    Okeee.. Ach ik zie het wel wat er komt xD maar ik moet het dan van mezelf wel doen want ik vergeet nog wel eens wat haha.. Morgen maar meteen een everlop halen want die heb ik nog niet xD en postzegels xD
    Thanxxx.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Je moet gewoon naar het postkantoor gaan & vragen hoe dat zit. Ik heb gewoon het adres opgeschreven, was allemaal in orde. Gewoon vragen, daar zitten ze voor op het postkantoor :D


    Life is hard and then we die

    Ik wil dat wel doen, maar alleen kan ik dat niet. Ik heb iemand bij me nodig die wat deftig Engels kan! :'D Of nog beter zou zijn, Duits.
    Mijn Engels is echt niet wat het moet zijn en die vertaalmachines kunnen er nog minder van dan ik! :'D

    Maarja, doe het gewoon, wat heb je te verliezen? (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat is waar.
    Hm ga ik gewoon morgen doen :D
    dan zal ik het wel zeggen hihi.. maar nu ga ik echt ben moe morgen ben ik er weer de hele dag lang op Quizlet xD

    Zal trouwens zeker vragen aan het postkantoor xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Guyana schreef:
    Ik wil dat wel doen, maar alleen kan ik dat niet. Ik heb iemand bij me nodig die wat deftig Engels kan! :'D Of nog beter zou zijn, Duits.
    Mijn Engels is echt niet wat het moet zijn en die vertaalmachines kunnen er nog minder van dan ik! :'D

    Maarja, doe het gewoon, wat heb je te verliezen? (:

    Er zullen genoeg mensen hier zijn die je willen helpen. :'3

    En inderdaad, gewoon doen. (':


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Is dat zo'n fanclub service of zijn privéadres? Hoe kom je daaraan? Want van de bron kan je vaak afleiden of het serieus is.

    Muslera schreef:
    Is dat zo'n fanclub service of zijn privéadres? Hoe kom je daaraan? Want van de bron kan je vaak afleiden of het serieus is.

    Ik weet het eigenlijk niet. ik vond een site maar ik wou eigenlijk ook nog vragen welke adrres wand hij woont toch niet meer in london? Of heeft ie het gehouden ofzo?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Wha, doen! Dat is leuk! Ik heb een keer een brief gestuurt naar Daniel Radcliffe. Ik kreeg nog iets terug ook :D Maar al betwijfel ik of hij dat zelf heeft geschreven. Maar goed, ik had antwoord.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Robert is toch Brits? Dus ik zou naar de UK sturen..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Het is in de uk (': heb ik ook ooit is gedaan met mijn zus, het was eerder een dreigbrief maarja :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    Het is in de uk (': heb ik ook ooit is gedaan met mijn zus, het was eerder een dreigbrief maarja :Y)


    Haha lol. Wat stond er? "Marry me or die"? xD


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Haha lol. Wat stond er? "Marry me or die"? xD


    Haha , nee ;p iets van 15 stappen om zijn hart te veroveren, & ja, ik denk eigenlijk dat er wel zo iets tussen stond ^^


    We're hiding behind skin that's too tough