• Ik weet niet of hij hier moet of niet.. Nja hoor het wel (A)

    Ik heb een brief geschreven aan R-Patz.. Alleen me engels is niet zo goed haha maar dat is het probleem niet.. Ik durf hem niet te op te sturen straks is het de verkeerde adres.
    wat moet ik doen of is dat stom als ik een brief stuur naar Robert?
    En ook nog een vraag kost dat geld om een brief te sturen naar Amerika??
    Heeft een van jullie al een brief naar een andere celeb gestuurd?
    Zo ja hebben jullie adres ook opgeschreven?
    Want ik twijfel eigenlijk wel..
    Daarom vraag ik wat jullie mening van is..

    Liefs Shampoo.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)

    Haha , nee ;p iets van 15 stappen om zijn hart te veroveren, & ja, ik denk eigenlijk dat er wel zo iets tussen stond ^^


    Naar wie?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik betwijfel altijd of die wel echt bij hem aankomt.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Why not.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Virginity schreef:
    (...)

    Naar wie?


    Ook robert, dat was met mijn zus ofzo, ergens vorig jaar. Ik heb nooit antwoord gekregen ;p mischien ben ik de reden dat hij zo paranoide is ^^


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)

    Ook robert, dat was met mijn zus ofzo, ergens vorig jaar. Ik heb nooit antwoord gekregen ;p mischien ben ik de reden dat hij zo paranoide is ^^


    Haha, nu gaan een bende Rpatzz fans je zeker achtervolgen, haha.

    Als ik ooit een brief naar 'm zou schrijven, zal mijn eerste woord zijn, 'You we're Blonde, why not now?' lol.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Haha, nu gaan een bende Rpatzz fans je zeker achtervolgen, haha.

    Als ik ooit een brief naar 'm zou schrijven, zal mijn eerste woord zijn, 'You we're Blonde, why not now?' lol.
    Dan zou ik die ' weglaten :P Er staat nu: Jij wij zijn blond, waarom niet nu?


    Life is hard and then we die

    gewoon doen. als je het niet doet heb je die brief een beetje liggen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gewoon doen :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Virginity schreef:
    (...)

    Haha, nu gaan een bende Rpatzz fans je zeker achtervolgen, haha.

    Als ik ooit een brief naar 'm zou schrijven, zal mijn eerste woord zijn, 'You we're Blonde, why not now?' lol.


    Oeps, ik zal een pruik moeten gaan kopen zeker ? ;x Haha , geniaal ^^ Bij mij was het, 'I'm gonna live next to your parents and marry you' ;p


    We're hiding behind skin that's too tough

    Moet jij weten (;


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb ooit een brief van 8 kantjes lang geschreven aan Tom Felton, hoeveel ik wel niet van hem houd. Best wel slecht, maarokee. Ik heb hem ook nooit verstuurd :3

    Maar gewoon doen, je hebt toch niets te verliezen! ;D


    Hope goes lost but never dies.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dan zou ik die ' weglaten :P Er staat nu: Jij wij zijn blond, waarom niet nu?


    oja, typfout xd


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)

    Oeps, ik zal een pruik moeten gaan kopen zeker ? ;x Haha , geniaal ^^ Bij mij was het, 'I'm gonna live next to your parents and marry you' ;p


    Lol, dat zou ik echt nooit durven.. logisch dat je nooit een antwoord hebt gekregen ^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Haha lol. Wat stond er? "Marry me or die"? xD


    Lol


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Virginity schreef:
    (...)

    Lol, dat zou ik echt nooit durven.. logisch dat je nooit een antwoord hebt gekregen ^^

    Haha, dat of ik was mijn adres er bij vergeten te schrijven, wat best een optie is ^^


    We're hiding behind skin that's too tough