• Hoi hebben jullie ook zo last van puistjes? -_-
    ik echt heel erg en dat is super kut ¬¬

    heey ik heb er veel last van gehad ;)
    je kunt bij de huisarts een speciale pil aanvragen tegen acne(puistjes) binnen een paar maanden heb je bijna geen puistje meer ;)
    succes ermee


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    heey ik heb er veel last van gehad ;)
    je kunt bij de huisarts een speciale pil aanvragen tegen acne(puistjes) binnen een paar maanden heb je bijna geen puistje meer ;)
    succes ermee
    tegen acne kan je toch helemaal niks doen?

    (...)tegen acne kan je toch helemaal niks doen?

    wat is acne ookalweer? ><


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    jaa, ik, en ze zijn vet irritant x[


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    clearasil, ik krijg daar nog meer puistjes vn
    kgebruik zoiets vn Mylène en da werkt tog wel goed


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    nee nie sinds dak kleimasker leg van natuurklei helpt echt

    mijn moeder schrijft en haar studies waren lichaamsterapuut dus.

    soms heb je puistjes omdaj te vettig eet, kwni e maar het kan altijd.


    xX_tink_Xx

    clearasil, ik krijg daar nog meer puistjes vn
    kgebruik zoiets vn Mylène en da werkt tog wel goed
    dat had ik ook met iets... ik had heel weinig puistjes en toen gebruikte ik het een week en toen zat m'n hele kop onder. Gelukkig ging het na een paar dagen weg

    nee nie sinds dak kleimasker leg van natuurklei helpt echt

    mijn moeder schrijft en haar studies waren lichaamsterapuut dus.

    soms heb je puistjes omdaj te vettig eet, kwni e maar het kan altijd.
    puistjes krijgen heeft niks met vet eten te maken. Al prop je jezelf vol met chocola, je hoeft een puistjes erdoor te krijgen

    (...)dat had ik ook met iets... ik had heel weinig puistjes en toen gebruikte ik het een week en toen zat m'n hele kop onder. Gelukkig ging het na een paar dagen weg


    Jaa dat klopt op de gebruiksaanwijzing stond
    je krijgt er eerst meer puistjes van en daarna gaat alles weg maar elk puistje gaat sowiezo om de 3 dagen weg xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Geloof het of niet maar tandpasta erop doen helpt ='] Dat droogt de puistjes uit^^

    Ja,dat denk je maar het is niet zo,ik dacht het eerst ook maar het verstopt ze juist waardoor ze zichtbaarder worden of gaan ontsteken.

    NYF's makkelijke & goedkope tips: (:
    IJSKLONTJES n____n
    Als je er lang genoeg mee over wrijft wordt het egaal-ig-er [niet helemaal unfortunatly], en is het alleen nog rood, met camouflage zie je dan al veel minder.
    &Zonnen! Dat helpt ook. Daar is het ook niet patsboem allemaal door weg, maar het wordt wel aanzienlijk minder n___n


    Mew <3

    nee mijn huid is clean nu ^^
    KLERASIEL =D
    zo spreek je het uit :W
    dat werkt ='D


    don't Worry...Be gay.

    ik zit vol:S wordt er schijwtziek van,,

    lang leven de clearasil die niet werkt -,-'


    kut hea maa ik ben van plan Nivea te grbuiken >.<
    eerst moet ik ff kleedgeld hebben TT_TT

    (...)
    Ja,dat denk je maar het is niet zo,ik dacht het eerst ook maar het verstopt ze juist waardoor ze zichtbaarder worden of gaan ontsteken.

    idd bij mij helpt het soms en ten 2e ik krijg het er s'morgens nooit af TT_TT

    NYF's makkelijke & goedkope tips: (:
    IJSKLONTJES n____n
    Als je er lang genoeg mee over wrijft wordt het egaal-ig-er [niet helemaal unfortunatly], en is het alleen nog rood, met camouflage zie je dan al veel minder.
    &Zonnen! Dat helpt ook. Daar is het ook niet patsboem allemaal door weg, maar het wordt wel aanzienlijk minder n___n


    uhu ^^ (omg nu doe ik wel dat ik veel weet maar sommige ken ik egt!) *omg die PATSBOEM! :PxD)