• Heey hier een paar voorbeelden:

    Een goeie vriendin van mij(wendy) zit in de pauzes altijd bij 2 andere meiden.Ik dacht van 'laat ik er eens bij gaan staan'.Dus dan sta ik erbij en zegt 1 van die meiden'kom we gaan naar buiten'.En ze lopen weg zonder iets tegen mij te zeggen.Alsof ik dr ni eens stond.Hier nog en voorbeeld. We hadden Engels en het was bijna afgelopen en we hadden huiswerk.toen vroeg Wendy aan mij 'Hee zullen we samen huiswerk doen?'ik zo van'ja is goed!'En toen zei zij opeens:'Oh shit!Sorry ik heb al afgesproken om met iemand anders huiswerk te doen,vind je dat erg?'Toen zei ik maar nee.En hier nog 1. Ik liep naar m'n kluisjes en Wendy stond te praten met 1 van die vriendinnen.Toen liep ik dr heen en zei hoi.Maar ze negeerden me gwn.En later toen die andere weg was zag Wendy me pas staan.Maar ik vraag me maar steeds af of dit wel een goeie vriendin is?


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Weet niemand het?Want ik zit er namelijk heel erg mee:(


    Je bent nooit uitgeleerd.

    nou eigelijk vind ik het heel hard om te zeggen maar ik denk het niet.
    zijn die anderen dan de populiaren??

    nou eigelijk vind ik het heel hard om te zeggen maar ik denk het niet.
    zijn die anderen dan de populiaren??

    Nou mijn vriendin heeft veel andere vriendinnen enzo.Vooral in de straat.En ze zegt ook dat ik 1 van haar beste vriendinnen ben,maar ik geloof haar niet echt.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    nee dat is begrijpelijk heb je zlef nog andere vriendinnen?
    wie weet als jij wat afstand van haar neemt komt ze wel terug en zegt ze dat het haar spijt
    OMG ik ben echt slecht met advies sorry>.<

    Nee. Ik denk het ook niet.

    Zoek andere vriendinnen, en doe dat soort dingen bij haar. Dan snapt ze wel hoe jij je voelt.

    Maar ik weet ni of ik er wat mee opschiet.Want aan de andere kant denk ik van,mischien bedoeld ze het niet zo en ben ik gwn jaloers ofzo.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    nee je bent niet jaloers want een echte vriendin negeert haar vriendin niet

    nee je bent niet jaloers want een echte vriendin negeert haar vriendin niet

    Das wel weer waar.Maar meestal negeert ze me niet.Als ze bij die andere 2 vriendinnen van haar zit,dan negeert ze me.Anders doet ze dat nooit.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Dan vind ze die andere 2 vriendinnen dus belangrijker dan jou.

    Ze wil dan gewoon stoer doen voor die andere 2 Of zo.

    Jah waarschijnlijk wel..:|


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Ach, laat haar gewoon, en zoek andere vriendinnen. Échte vriendinnen. Of ga met haar praten?

    Ach, laat haar gewoon, en zoek andere vriendinnen. Échte vriendinnen. Of ga met haar praten?

    Kan ook.Maar als ik vertel wat ik ervan denk dan ben ik bang dat ze miss gaat zegge dat ik jaloers ben of zoiets


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Daar moet je je dan niks van aantrekken. Of zeg iets van dat je het jammer vind dat ze jou zo slaat stikken. En dat ze op kan rotten.

    Ik zou vragen wat dat gezeik te beteken heeft, zulk gedrag slaat nergens op.


    blame the bully.