• Ja, waarom raar ík altijd alles kwijt? Ik ben helemaal niet slordig, maar toch lijkt het alsof ik de enige ben die uren moet zoeken achter haar GSM en die soms na twee weken haar T-shirt nog steeds nergens heeft gezien. Serieus, wat is dat toch met mij?
    En oké, dat zijn niet zo'n erge dingen. Maar nu ben ik twee DVD's kwijt. Eéntje van mijn DVDbox van Friends en de andere van mijn DVDbox van Supernatural. En ja, nu baal ik enorm en ben ik kwaad op mezelf. Ik wil die terugvinden. Hoe kan ik dat nu kwijtraken?! Nu is het niet compleet! ARGH!

    Word jij ook zo kwaad op jezelf als je iets kwijt bent?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ja, echt heel erg gefrustreerd raak ik dan. Dan ben ik ook écht niet te genieten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Misschien een broertje of zusje? Heb ik ook wel eens, en dan zie ik het ineens kapot in hun kamer liggen, dan ontkennen ze het nog.


    Your make-up is terrible

    Ik heb medelijden met jou.
    Ik haat het als ik iets kwijtraak.
    Ik heb nu ook een paar dingen kwijt, maar ik weet niet wat(nerd).

    Assassin schreef:
    Misschien een broertje of zusje? Heb ik ook wel eens, en dan zie ik het ineens kapot in hun kamer liggen, dan ontkennen ze het nog.


    Ik heb alleen een oudere broer van 21, dus die houdt zich niet bezig met dergelijke dingen. Het ligt dus volledig aan mezelf. (cat)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Niet op mezelf, maar op anderen :'D Ik geef altijd anderen de schuld, maar dan vind ik opeens dat ding wat ik zocht en dan denk ik 'shit, die heb ik daar zelf neergelegd' :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat heb ik ook vaak. ö Overlaatst was ik mijn oplader voor mijn muziekspeler aan het zoeken, maar ik vond 'm natuurlijk niet. '-- Dus, zoals ik altijd doe, begin ik de schuld op iemand anders te schuiven en dit keer was het de kuisvrouw, haha. Maar vanochtend keek ik gewoon even op mijn bureau en wat lag er in het midden van dat tafeltje? Ja, mijn oplader! :'D


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ik heb ook wel eens dat ik alls afzoek naar iets, dan klaag ik beneden dat ik het kwijt bent en die avond ligt het heel subtiel half weggestoken bij iets dat ik al 100x doorzocht heb. Dan heeft mijn zusje het gewoon gepakt zonder te vragen en dan pas terug gelegd.


    Your make-up is terrible

    Ik zeg altijd: Ik ben niks kwijt, ik weet alleen niet waar ik het gelaten heb :P t'is echt een chaos in m'n hoofd. Word dan ook echt kwaad, en ik haat het als m'n ma dan mee wilt zoeken want die gaat dan gestresst lopen doen en ik word dan ook gestresst.


    It's heavy but you are not the only one

    Ik ben mijn beste paar sokken kwijt. ):
    En dat is heel raar, want ofwel moeten die in mijn schuif liggen ofwel bij de was, en het ligt bij geen van beide. ;(


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja, maar ik raak niet zo vaak dingen kwijt en als dat toch het geval is dan ligt het naast me en kijk ik erover of zo. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Ik heb alleen een oudere broer van 21, dus die houdt zich niet bezig met dergelijke dingen. Het ligt dus volledig aan mezelf. (cat)

    Niet altijd hoor.. Mijn broer is 19 en steelt mijn DVDboxen ook.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    (...)
    Niet altijd hoor.. Mijn broer is 19 en steelt mijn DVDboxen ook.


    Haha. Mijn broer heeft een hekel aan deze series, dus dat zal niet het geval zijn bij mij. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Happysnail schreef:
    Ja, echt heel erg gefrustreerd raak ik dan. Dan ben ik ook écht niet te genieten.


    Hope goes lost but never dies.

    Mmmm. Ja, als ik druk huiswerk aan het maken ben of aan het leren. Ben ik altijd wel mijn pen of linaal ofzo kwijt :O Altijd als ik dat nodig heb. Meestal ligt het dan gewoon onder mijn boeken.

    Maar als je zo vaak dingen kwijt raak, leg dingen op vaste plaatsen neer. Weet waar het hoort te liggen. Bijvoorbeeld met je mobiel. Leg die als je hem niet in je zak of tas hebt, altijd op bijvoorbeeld je bureau neer. Je sleutels, leg ze altijd naast de deur of in de hal. Op plaatsen waar jij het makkelijk kan vinden en waar je het logisch vind.
    Met Je dvd's, als je klaar bent met kijken, leg ze dan terug op de plek waar je ze vandaan hebt gehaalt ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Katniss schreef:
    Niet op mezelf, maar op anderen :'D Ik geef altijd anderen de schuld, maar dan vind ik opeens dat ding wat ik zocht en dan denk ik 'shit, die heb ik daar zelf neergelegd' :Y)


    All was well.