• Toen ik zojuist het topic van xDesire zag, werd ik even nieuwsgierig. Wie gelooft hier in geesten en heeft er al ''ervaringen'' mee gehad?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik geloof er in, heb een ervaring gehad maar ben te lui om het te typen haha.


    Your make-up is terrible

    Ik geloof erin. Maar ik heb nog geen echte ervaringen meegemaakt. (cat)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ikg geloof er in
    maar ik heb er nog geen directe ervaring mee gehad.
    hoef ik ook niet, ik word al bang van een klein geluidje


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik geloof er eigenlijk niet in, maar alsnog durf ik van die dingen als 'Glaasje draaien' ofzo niet uit te proberen. Ik bedoel, je weet maar nooit. (:

    Ik weet niet of ik er in moet geloven, maar ik heb nog nooit iets engs of onverklaarbaars meegemaakt :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik wíl er niet in geloven ;x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    niet doen, echt. Ik heb ooit een geest opgeroepen bij een vriendin & die was verdronken en nu is er bij mijn vriendin elk jaar op dezelfde dag een enorme watervlek op de muur, & dat is geen fantasie, geloof me (': ik weet hoe het voelt, het suckt maar er zijn betere manieren om die weg te krijgen (': -ja ik ben bijgelovig, enkel maar sinds de laatste keer-


    see here my answer^^


    We're hiding behind skin that's too tough

    Assassin schreef:
    Ik geloof er in, heb een ervaring gehad maar ben te lui om het te typen haha.

    Ik geloof erin, maar ik heb nog niets meegemaakt. Ik ben ervan overtuigd dat ik ter plekke een hartaanval krijg als ik dat wel doe. :')


    All was well.

    Ik geloof dat er zo iets bestaat, maar geen ervaringen mee gehad.


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ik geloof erin ^^ en vanavond krijg ik hopelijk mijn eerste ervaring ermee.. Als het tenminste werkt x3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik geloof niet in geesten.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Geloof erin + meerdere ervaringen. Zet ze niet hier op aangezien het te ongeloofwaardig klinkt voor mensen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tragically schreef:
    Ik geloof niet in geesten.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Let op, nu komen al die Quizletters die geesten kunnen zien en horen lmao. Ik geloof er btw niet in.


    I live for the applause, you will die for it.