• Ik ben echt vreselijk slecht in lay outs dus begon ik maar niet aan een layout voor dit fantopic. Ik zou het heel fijn vinden als iemand anders het zou willen doen.

    Ik weet niet of deze serie al van Tumblr overgewaaid is naar Quizlet, maar SKAM is een web-dramaserie over het leven van een groep jongeren op het Hartvig Nissen College in Oslo. Tot nu toe zijn er drie seizoenen en elk seizoen draait om één persoon. Het eerste ging over Eva Mohn, het tweede over Noora Saetre en het derde over Isak Valtersen. Sinds het derde seizoen is de serie opeens een enorme hit geworden omdat dit voornamelijk over het liefdesleven van Isak en Even, een homokoppel, gaat en sinds er nog niet zoveel lgbt+ representation is op televisie, sloeg dit erg aan. Ik heb er al meerdere weken geleden wat gifs over gezien, maar toen ik afgelopen zaterdag op mijn dash keek en VIJF gifsets op rij over hetzelfde koppel gingen, moest ik het toch wel kijken. Sindsdien ben ik niet meer de oude. ZE ZIJN GEWOON ZO ADORABLE EN IK HOU GEWOON ZO VAN MIJN SONS EN IK HOU OOK ZO VAN NOORA EN VILDE EN EN EN. SANA. EN VAN IEDEREEN BEHALVE EMMA.

    Zijn er nog andere SKAM fans hier? Wordt dit een heus SKAM fantopic?

    Link voor alle seizoenen.
    Als je een van de video's aanklikt heb je een grote kans dat je het niet kan bekijken omdat het aantal bekijkers overschreden is of whatever, maar dan moet je met je rechtermuisknop klikken op 'Een kopie maken' en dan kan je die kopie in My Drive bekijken óf downloaden.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 19:59 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    SANA. JA.

    Ik heb alleen seizoen drie gezien, want mij verging het op Tumblr de afgelopen tijd exact hetzelfde, maar mogelijk ga ik ook de eerste twee seizoenen nog kijken als ik die ergens in het Engels tegenkom. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben letterlijk net bezig met de tweede aflevering & I'm living. Probably going to binge-watch it. :')


    "Don't knock it till you try it."

    Square schreef:
    SANA. JA.

    Ik heb alleen seizoen drie gezien, want mij verging het op Tumblr de afgelopen tijd exact hetzelfde, maar mogelijk ga ik ook de eerste twee seizoenen nog kijken als ik die ergens in het Engels tegenkom. :Y)

    Ik heb het eerste seizoen en bijna het hele tweede seizoen in google docs, hehe. Ik zet de link wel even in de topic titel en ook hoe je het kan kijken.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hodnes schreef:
    Ik ben letterlijk net bezig met de tweede aflevering & I'm living. Probably going to binge-watch it. :')

    De tweede aflevering van seizoen 1 of seizoen 3? Ik ga er even van uit dat je drie bedoelt en AAAA de eerste aflevering had me dead already met het wcpapier. WHAT KIND OF FUCKED UP WAY OF FLIRTING IS THAT EVEN SDJJKSDJ. EN dan zitten ze samen gezellig te bonden en dan komt FUCKING EMMA eraan en ze kan echt geen hint taken en ik word GEK. Van haar. Ik hoop dat ze in een of andere woestijn gaat wonen met een stomme heteronormatieve vriend en dan kunnen ze samen homo's hilarisch vinden en KUT zijn.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Naesheim schreef:
    (...)
    De tweede aflevering van seizoen 1 of seizoen 3? Ik ga er even van uit dat je drie bedoelt en AAAA de eerste aflevering had me dead already met het wcpapier. WHAT KIND OF FUCKED UP WAY OF FLIRTING IS THAT EVEN SDJJKSDJ. EN dan zitten ze samen gezellig te bonden en dan komt FUCKING EMMA eraan en ze kan echt geen hint taken en ik word GEK. Van haar. Ik hoop dat ze in een of andere woestijn gaat wonen met een stomme heteronormatieve vriend en dan kunnen ze samen homo's hilarisch vinden en KUT zijn.


    HAHA PRECIES DAT. Ik ben nu bij S3A4.. Ik zou eigenlijk scheikunde moeten leren, maar dit is zo veel leuker. c:


    "Don't knock it till you try it."

    Hodnes schreef:
    (...)

    HAHA PRECIES DAT. Ik ben nu bij S3A4.. Ik zou eigenlijk scheikunde moeten leren, maar dit is zo veel leuker. c:

    OH MY GOD 3X4. MY SKIN IS CLEAR MY CROPS ARE THRIVING MY GRADES ARE UP.

    SKAM is serieus een probleem aan het worden aangezien ik aan weinig anders denk. Oeps.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik had nogal medelijden met Emma, tbh. :c Ze deed niets iets fout, maar ze maakte gewoon vanaf het begin al totaal geen kans, arme meid.

    Maar dat wc-papier, omg, dat was mijn favoriete ding ooit, want wtf ging er door Evens hoofd daar? "Oh shit een leuke jongen oh shit ik kan niet zomaar tegen hem praten dat is RAAR oké weet je wat ik pak een papiertje nee twee papiertjes nee ALLE PAPIERTJES HAH pls notice me <3" Ik vind dat niet alleen prachtig, maar ook nog erg realistisch. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik had nogal medelijden met Emma, tbh. :c Ze deed niets iets fout, maar ze maakte gewoon vanaf het begin al totaal geen kans, arme meid.

    Maar dat wc-papier, omg, dat was mijn favoriete ding ooit, want wtf ging er door Evens hoofd daar? "Oh shit een leuke jongen oh shit ik kan niet zomaar tegen hem praten dat is RAAR oké weet je wat ik pak een papiertje nee twee papiertjes nee ALLE PAPIERTJES HAH pls notice me <3" Ik vind dat niet alleen prachtig, maar ook nog erg realistisch. :W

    ijlfsajlfjklsakdfks ALLE PAPIERTJES en dan kijkt hij zo op MET DIE WENKBRAUWEN en die SMIRK en Isak denkt oH FUCK HET IS DE JONGEN!!!! ....wAT DOET HIJ IN VREDESNAAM MET AL DAT WC-PAPIER?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Naesheim schreef:
    (...)
    ijlfsajlfjklsakdfks ALLE PAPIERTJES en dan kijkt hij zo op MET DIE WENKBRAUWEN en die SMIRK en Isak denkt oH FUCK HET IS DE JONGEN!!!! ....wAT DOET HIJ IN VREDESNAAM MET AL DAT WC-PAPIER?


    Jaaaa omfg Isaks gezicht in die scène verdient een Oscar


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Jaaaa omfg Isaks gezicht in die scène verdient een Oscar


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.


    STOP


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Naesheim schreef:


    STOP


    neee, STOPPP


    The only way to have something for infinite time...Is by losing it.

    ik zag allemaal mensen hier enthousiast over op twitter, en ik heb vandaag besloten om te gaan kijken. het is nu al leuk


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    De fucking nieuwe clip heeft me geruineerd ik heb zoveel vragen en de ANGST die ELK MOMENT kan komen en wat is er met Sonja en waarom was die kus zo awk???? Magnus is zo precious tho wat een bab


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik durf voorlopig even niet naar seizoen drie updates te kijken omdat ik een watje ben en het vermoeden heb dat alles nog eens flink mis moet lopen voordat het (hopelijk) weer goed komt, dus dan kijk ik liever straks meer achter elkaar zodat ik er minder lang over hoef te stressen. Eens zien hoelang ik dat goede voornemen volhoud, maar goed. :'D

    MAAR ik heb net het eerste seizoen gekeken en het was het zo waard, ugh. 😊 Ik houd een hele hoop van elk van die vijf meiden en ik heb echt niets met feestjes, maar een girl power Christmas party klinkt perfect, tbh. En wat meer achtergrond voor Isak! Arm joch, gosh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan