• Nou, een vriend krabbelde zo via hyves dat ik vrijdag wel bij hem achter op mocht op de brommer.
    Want vrijdag hebben we allebei 3 tussen uren, en dnan nog het laatste uurtje les, en toen zei hij: Dan ga je met mij achterop de brommer, en dan kunnen we wel rijden naar (dorp waar ik woon.) en dan daar thee thuis gaan drinken, en dan kunnen we weer terug.

    Nou, geen probleem dacht ik, dus ik zo aan mijn moeder vragen of we een helm hadden, zodat ik achterop kon. Dus ik zo meteen dat plannetje van mijn vriend vertellen. (Hij is niet mijn vriendje trouwens. Gewoon een hele goede vriend.) En mijn moeder vond dat geen veilig idee, omdat hij laatst ook al was gepleurt (Uitgegleden over een naakt slak! hahaha!) En toen vroeg ze meteen of ik met hem verkering had. Ik vet chagerijnig: Nee! We zijn alleen vrienden.
    Maar okay, wat nu?

    [ bericht aangepast op 7 sep 2010 - 21:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 sep 2010 - 21:30 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Vraag of die vriend nog een extra helm heeft en ga met hem achter op de brommer. Gewoon doen. (krul)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Heb je een helm? Zo ja, gewoon gaan ^^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Heb je een helm? Zo ja, gewoon gaan ^^


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wat hebben we geleerd vandaag? Rijdt nooit over naaktslakken. (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    Wat hebben we geleerd vandaag? Rijdt nooit over naaktslakken. (krul)


    whahaha, nee serieus, ik snap ook niet hoe hij daar over kon uit gleiden . :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Guyana schreef:
    Wat hebben we geleerd vandaag? Rijdt nooit over naaktslakken. (krul)

    xD

    Maar goed, je moet zelf kiezen of je het toch doet of niet. Als je moeder er dan achter komt zit je wel zwaar in de shit ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Naaktslakken, ja, die beesten zijn inderdaad supergevaarlijk! (cat)
    Ben ook al eens een keer met mijn fiets uitgegleden over zo'n beestje (die steken in een bepaalde tijd van het jaar altijd het fietspad bij mij in de straat over).
    Ehm, helm zoeken en doen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik gleed er vandaag nog bijna over uit toen ik naar de bushalte liep.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Echt wel met helm gaan! Maar regel er eentje en gewoon gáán! Je moeder hoeft het toch niet te weten komen.. x)


    It's time to be happy again.

    oke, toen ik dat las over die naaktslak had ik tog wel ff een moment dat ik strijk lag xD
    maar gewoon doen joh (krul)