• Ja, ik vroeg me dusz af wat jullie een goede leeftijd vinden om uit huis te gaan en op kamers te gaan. Ik ben namelijk aan mijn laatste jaar van de Havo bezig dusz *als t goed is* moet ik volgend jaar een opleiding kiezen. Ik weet alleen echt niet wat voor opleiding.. De opleiding die nu boven aan mn lijstje staat is ongeveer 2 uur reizen dusz ben ik elke dag 4 uur aan het reizen. Veel mensen zeggen dusz tegen me dat ik op kamers moet gaan. maar volgend jaar ben ik (pas) 17 en ik vind het zo jong klinken om al uit huis te gaan.
    of vinden jullie van niet? Het feit dat mn zusje van 12 zich beter alleen kan redden dan ik laat ik even achterwege xd

    Dusz wat vinden jullie een goede leeftijd??


    She said: I gotta find out for myself

    18-20, ergens daar tussen. Ik ga zelf waarschijnlijk op mijn 18de uit huis (als het goed gaat xd).


    I am an idiot, I move.

    Rond de negentien/twintig vind ik een mooie leeftijd om uit huis te gaan, als er tenminste geen (dringende) redenen zijn om eerder uit huis te gaan.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bashuan schreef:
    18-20, ergens daar tussen. Ik ga zelf waarschijnlijk op mijn 18de uit huis (als het goed gaat xd).


    #WWED - What Would Emma Do?

    Tja, als je goed voor jezelf kan zorgen en al het geld enzo kan regelen, waarom dan niet (krul)


    -

    Als ik het geld had gehad, was ik met 15/16 al uit huis gegaan. Ligt er verder ook aan wat je zelf wilt. M'n zus is pas met 23 jaar 't huis uit gegaan. Sommigen zijn er vroeg bij, anderen laat. Als je het durft en wilt en kunt, dan zou ik zeggen, wrm niet? (:


    FML

    Tussen de 18 en de 25. Want het kan zijn dat je niet op kamers kan of wilt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb hetzelfde probleem als jij.
    Ik denk dus dat ik ga reizen :'D Van hier naar Zwolle ofzo is het niet zo ver..
    Maargoed, ik vind tussen de 20 en 25 wel een leuke leeftijd.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik zit al op kot , maar dat is eigenlijk maar halftijds thuis weg zijn in de weekends ben ik thuis en de hele vakantie , ik wil pas rond 23 echt weg thuis :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    18, 19, 20 ongeveer.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Vanaf 18


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wanneer je je er zelf goed bij voelt.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Zeventien is inderdaad nog wel jong, en zeker als je zelf ook denkt dat je er nog te jong voor bent zou ik het niet doen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    tussen de 20 en 25 jaar denk ik dat geschikt is.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dat verschilt per persoon hoor. Ik ben ook zeventien, misschien net achttien als ik op kamers ga.

    Nou, ik weet zeker dat ik op mijn 18e niet uit het huis ga. Als ik 21/22 ben.
    Maar het ligt ook aan mijn studie; als ik in leiden ga, blijf ik thuis wonen. Maar als ik in Groningen of Antwerpen wil studeren, dan ga ik het wel het huis uit.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?