• Het zal vast niet iedereens smaak zijn, maar ik ben best trots op mijn profiel. Heb 'm heel lang hetzelfde gehad en heb vandaag toch besloten hem te verbouwen. Niet dat het nu een heel bijzonder profiel is ofzo, maar ik houd van compactheid dus ik heb alles bij elkaar gepropt. :'D Misschien dat ik er morgen nog even een Quote tussen prop van een film ofzo.
    Inclusief nieuwe gif erbij trouwens. Ik presenteer u;

    Nja, en ik ben er dus best wel trots op eigenlijk. ^^
    Om het topic verder nuttig te houden; wie heeft nog meer een profiel waar hij/zij trots op is?
    Oja, ik heb trouwens geen idee waar dit topic hoort.

    Ziet er vet uit!
    Ik heb ook pas mijn profiel wat aangepast en ben d'r ook wel trots op. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ziet er goed uit :)

    Ik vind mijn profiel ook wel leuk, maar het is tijd voor wat verandering, alleen heb ik er steeds geen tijd voor of geen zin in, oeps!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Me likes ^.^
    IK heb de mijne laatst ook veranderd en ben erg erg trots op. Vooral de quote op mijn profiel vind ik geweldig.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Inderdaad lekker compact. ^^

    Ik heb mijn profiel al heel lang op deze manier. Ik verander hem vast ooit wel eens als ik daar zin in heb, maar alles staat erop en op dit moment bevalt het me nog wel, dus laat ik het gewoon zo. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het mooi gedaan (:
    Ik gooi mijn profiel om de zoveel tijd helemaal om en werk het tussendoor een beetje bij. Ik ben er stiekem wel trots op, omdat het zo ontzettend persoonlijk is.


    Take risks and conquer your fears.

    Die gif is echt absolute perfectie!
    Ik heb de mijne ook pas aangepast en ik denk dat ik nu eindelijk tevreden. Ik hou van clean en simpel zonder teveel poespas en dat kun je wel terug zien op mijn profiel denk ik ^^


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Omg, je hebt die van Sauron Annatar erbij staan :9~
    Ik vind het er vet uitzien ^^


    Stenenlikker

    Awesome gif. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    je profiel ziet er super uit!

    De mijne <3 helemaal weg van raven en gezien het verhaal achter mijn username helemaal passend. het is de eerste keer sinds mijn registratie dat ik hem had verbouwd!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Awesome. *O*


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Omg. Ik lief! <3
    En ik vind die Gif écht geweldig! <3 Ik wil er ook zo een!

    Ik heb mijn profiel pasgeleden ook aangepast.. Maar ik ben nooit tevreden over mijn creaties, zo ook niet over mijn profiel..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Mooie gif! Heb mijn profiel laatst verbouwd maar ben er nog niet helemaal tevreden over.


    Physics is awesome

    Gaaf ^.^
    Maar in die gif zit een gastje... Ik weet ZEER zeker dat hij ook in Twilight speelt... Maar daar vind ik hem creepy :'D


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Hij is awesome :'3

    En ik ben niet zo erg trots op mijn profiel, maar pas hem wel één keer aan.. ooit.


    Everything is illuminated by the light of our past.


    Deze gast zit toch ook in de gif?


    'The best way to predict the future is to create it'.