• Héé (:
    Ik ga morgen dus voor de eerste keer in mijn leven babysitten. Volgens mij kan ik wel niet enorm goed met kinderen omgaan en weet ik eigenlijk totaal niet hoe ik me moet gedragen.
    Hebben jullie tips ?

    Het kindje waar ik op moet letten is ongv. 2 en het is een meisje (; Ik weet dus niet of ze al in haar bed ligt als ik daar komt ofzo... Ik moet gaan van 9 tot 11 's avonds (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Die ligt vast wel al in bed en zo niet moet je haar het bed maar ingooien.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Als het al 9 uur is, lijkt het me dat ze al slaapt, of anders snel gaat slapen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    waarschijnlijk wel , en kinderen van twee vallen nog wel mee , tenzij ze in hun ik-ben-2-dus-ik-zeg-nee-fase zitten xd


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dan ligt ze al in haar bed. 8D En waarschijnlijk zal ze gewoon lekker doorslapen, dus ik zou je geen zorgen maken. De desbetreffende ouders zullen je ongetwijfeld ook nog wel wat uit leggen. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ja, dan ligt ze al wel in bed. Ik heb zelf ook een oppaskindje van bijna 2. En ik denk ook wel dat ze gewoon door zal slapen. (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Die slaapt dan al wel hoor (:

    Die van mij zijn 6 & 8 en ik moet meestal van 8 tot een uur of half 2 's nachts oppassen. Meestal hoef ik ze alleen nog maar hun tanden te laten poetsen, en dan gaan ze slapen. En dan lig ik op mijn luie reet op hun reusachtige bank naar hun flatscreen tv te kijken. En aan het eind van de avond krijg ik fucking veel betaald, want die mensen zijn vet rijk, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Succes (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Haha dankjulliewel (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    lol, zoals hierboven werd gezegd, eitje, ergste wat er kan gebeuren is dat de kleine niet kan slapen en beneden wil zitten, in sommige gevallen valt ze dan ook weer in slaap(dat probleem had mijn oppas kindje altijd) maar, ga er maar van uit dat ze ligt te slapen en jij je gewoon moet zien te vermaken :Y)

    waarscheinlijk ligt ze al op bed

    ik zelf pas op me neefjes van 4 en 7

    die leg ik wel op bed (van 8 tot 1:30/2:30)

    en dan nog op me moeder's neefjes 2 en 5/6 en nichtje 8

    en die liggen ook al op bed (9.00 tot ongeveer 3:00)


    (Be)lieve in (you)rself

    Cornflakes schreef:
    Die ligt vast wel al in bed en zo niet moet je haar het bed maar ingooien.(cat)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wees jezelf en ik denk dat het zich wel vanzelf uitwijst?
    Al denk ik eigenlijk dat het kindje dan wel al in bed ligt.
    Degene waar ik soms ga babysitten ken ik best goed, dus tsja. Daar loopt dat allemaal vanzelf en daar is niks aan.
    Maar het komt vast wel goed en sorry dat ik niet echt een tip heb. ;x

    Ik wil ook gaan babysitte xp
    enjaa.
    Ik kan redelijk goed met kinderen omgaan eigelijk.
    en om 9uur zal ze wel al slapen xp


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Die zal dan wel al slapen.
    Veel succes! (:


    effort never betrays you

    Babysitten opzich is niet moeilijk hoor. En zoals de anderen al zeggen; ze zal vast al slapen. Het enige dat ik vervelend vind is de tijd dat je met de ouders bent. Ik ben altijd nerveus als ik bij volwassenen ben die ik niet goed ken. :'D


    If we had not a soul, music would have created it.