• Ja wie wie? Ik tenminste wel. Niet dat ik het erg vind, ach..

    Geen idee waar dit moest, haha


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Vengeance schreef:
    Nee, ik ben katholiek[al doe ik er niet veel mee] dus.
    Vind het toch ergens wel oneerlijk dat jullie daar wel vrij voor krijgen terwijl de meeste kinderen op scholen die geen moslim zijn dan wel les moeten volgen...
    Maar goed, dat is weer een andere discussie. :/


    Bij onze school spelen ze dan gezelschapsspelletjes. Zo eerlijk mogelijk werken..^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ben geen moslim, maar de hele school is vandaag vrij(behalve de leraren->studiedag) Omdat anders de halve school toch niet komt opdagen...

    Mijn hele dag is in de war, ik heb al al mijn huiswerk af O_O


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Virginity schreef:
    (...)

    Bij onze school spelen ze dan gezelschapsspelletjes. Zo eerlijk mogelijk werken..^^


    O jawel, er zijn ook wel scholen die er wat voor doen. Toch blijf ik het oneerlijk vinden, want met kerst -een christelijk feest- krijgen moslims ook gewoon vrij. Dan vind ik ergens ook dat wij of met het suikerfeest vrij moeten krijgen óf dat moslims met kerst naar school moeten.
    Maar goed, dat is mijn mening.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    O jawel, er zijn ook wel scholen die er wat voor doen. Toch blijf ik het oneerlijk vinden, want met kerst -een christelijk feest- krijgen moslims ook gewoon vrij. Dan vind ik ergens ook dat wij of met het suikerfeest vrij moeten krijgen óf dat moslims met kerst naar school moeten.
    Maar goed, dat is mijn mening.

    O

    Om eerlijk te zijn, is dat oneerlijk voor óns. Omdat op onze dag alleen moslims vrij krijgen, en op kerst, iedereen vrijkrijgt. Dus is het bij het volk en het land, het christendom belangrijker. Right?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cornflakes schreef:
    Ik niet, ik ben geen moslim.(nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Verplaatst naar > Feestdagen 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prophecy schreef:
    Me neither, wel thuis, maar ziek.

    Nope, daar doe ik niet aan ^^


    Life is hard and then we die

    Mijn familie in Suriname wel maar ik ben geen moslim(cat)

    Toen ik nog naar school ging kreeg heel de school vrij met dat feest voor die moslims. (:
    Maar ach, ik ga niet meer naar school dus daar heb ik nu ook niets meer aan...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Virginity schreef:
    (...)
    O

    Om eerlijk te zijn, is dat oneerlijk voor óns. Omdat op onze dag alleen moslims vrij krijgen, en op kerst, iedereen vrijkrijgt. Dus is het bij het volk en het land, het christendom belangrijker. Right?


    Nee, want het christendom is het oudst 'regerende' geloof in Nederland en al eeuwenlang een feestdag in Nederland. Terwijl het suikerfeest in principe een vrij 'nieuw' begrip is in ons land en mede daardoor nog niet in de grondwet staat. Maar het zou me niks verbazen als dat in de toekomst wel gaat gebeuren door de steeds groter wordende groei van het moslim geloof hier.
    En zo oneerlijk vind ik het niet, want jullie krijgen 2x vrij waar wij 1x vrij krijgen. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik wel.
    Haha i love suikerfeest. ;d

    Cornflakes schreef:
    Ik niet, ik ben geen moslim.(nerd)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vengeance schreef:
    (...)

    Nee, want het christendom is het oudst 'regerende' geloof in Nederland en al eeuwenlang een feestdag in Nederland. Terwijl het suikerfeest in principe een vrij 'nieuw' begrip is in ons land en mede daardoor nog niet in de grondwet staat. Maar het zou me niks verbazen als dat in de toekomst wel gaat gebeuren door de steeds groter wordende groei van het moslim geloof hier.
    En zo oneerlijk vind ik het niet, want jullie krijgen 2x vrij waar wij 1x vrij krijgen. :')


    Ik woon niet in Nederland. (nerd)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Vengeance schreef:
    Nee, ik ben katholiek[al doe ik er niet veel mee] dus.
    Vind het toch ergens wel oneerlijk dat jullie daar wel vrij voor krijgen terwijl de meeste kinderen op scholen die geen moslim zijn dan wel les moeten volgen...
    Maar goed, dat is weer een andere discussie. :/


    Helemaal mee eens, ik vind het ook niet bepaald eerlijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'