• Haii ik heb een vraagje...
    Ik vroeg me iets af... Ik heb gisteren mijn laatste pil genomen van deze maand en ik moet nu echt wel een stopweek nemen, want ik neem hem al 2 maanden aan een stuk door duss... Maar nu was er dus een discussie tussen mij en mijn bff, zij zegt dat als ik nu onveilig seks hebt met mijn vriend dat ik dan NIET zwanger kan worden, ik heb juist schrik van wel... Want moet je normaal niet ja laatste pil je eisprong krijgen ofzoiets?? Kunnen jullie me even helpen?? Ik weet dus echt niet wie van ons 2 gelijk heeft en ik zou dat wel graag weten xP

    Xx(K)

    Ps: voor die mensen die wat zeggen over soa's,, noch ik, noch mijn vriend heeft en soa (we zijn beiden gestest) dus daarvoor is het niet nodig een condoom te gebruiken...

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 1:03 ]

    ik weet er niks over xD. maar ik gebruik ook de pil maar dan nie voor seks mar voor iets anders(last van zeer hevige ongesteld heid(huil)) en ik ben pas 13 :|


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    No offence, maar hoeveel ga topics ga je nog openen tussen jouw vriend en jou?

    Eh, ga naar de huisarts en vraag het daar of lees de bijsluiter?


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb geen idee, maar waarom zou je het risico lopen? Gebruik gewoon een condoom in je stopweek. (cat)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Poseidon schreef:
    No offence, maar hoeveel ga topics ga je nog openen tussen jouw vriend en jou?

    Eh, ga naar de huisarts en vraag het daar of lees de bijsluiter?

    Dit topic gaat helemaal niet om mij en mijn vriend O.o Het gaat om een rare discussie tussen mij en mijn beste vriendin O.o Mijn vriend word er helemaal niet in genoemd!!

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Dit topic gaat helemaal niet om mij en mijn vriend O.o Het gaat om een rare discussie tussen mij en mijn beste vriendin O.o Mijn vriend word er helemaal niet in genoemd!!


    Wel hoor :D
    Nee, maar serieus, ik zou even naar de dokter gaan, of inderdaad de bijsluiter lezen.


    make cake, not war

    VeraPotter schreef:
    (...)

    Wel hoor :D
    Nee, maar serieus, ik zou even naar de dokter gaan, of inderdaad de bijsluiter lezen.

    Ohw omdat het over seks gaat?? Hah, het gaat daarom niet persé om seks met mijn vriend e xP (No, I do'nt cheat on him!)

    DreadsSnake opent een topic over de pil en wordt meteen al afgezeken, wat een bullshit. Ik zou hiervan ook nog kunnen leren - en ik denk nog wel meerderen - mocht het bij mij zo ver zijn.

    ON: Misschien kun je 't voordat je seks hebt aan de huisarts vragen óf een condoom gebruiken - wat ik sowieso - zou aanraden :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Je kan niet zwanger worden, omdat je in je stopweek ook geen eisprong krijgt. Maar ik (en dat ben ik) neem altijd het zekere voor het onzekere en gebruik alsnog een condoom (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    cutegirl13 schreef:
    ik weet er niks over xD. maar ik gebruik ook de pil maar dan nie voor seks mar voor iets anders(last van zeer hevige ongesteld heid(huil)) en ik ben pas 13 :|

    Oh, een pil in die trant heb ik ook wel eens gehad, alleen dan een uitstelpil voor vakantie x']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    DreadsSnake opent een topic over de pil en wordt meteen al afgezeken, wat een bullshit. Ik zou hiervan ook nog kunnen leren - en ik denk nog wel meerderen - mocht het bij mij zo ver zijn.

    ON: Misschien kun je 't voordat je seks hebt aan de huisarts vragen óf een condoom gebruiken - wat ik sowieso - zou aanraden :']

    Het was niet aanvallend bedoeld.(krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Je kan gewoon seks hebben zonder condoom in de stopweek hoor (:
    Deed ik ook wel, en ik ben niet zwanger XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ivan schreef:
    DreadsSnake opent een topic over de pil en wordt meteen al afgezeken, wat een bullshit. Ik zou hiervan ook nog kunnen leren - en ik denk nog wel meerderen - mocht het bij mij zo ver zijn.

    ON: Misschien kun je 't voordat je seks hebt aan de huisarts vragen óf een condoom gebruiken - wat ik sowieso - zou aanraden :']


    jep das het beste denk ik. en een condoom helpt tegen ongewenste ziektes (soa's) dus wel gwn een condoom gebruiken


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    DreadsSnake schreef:
    Haii ik heb een vraagje...
    Ik vroeg me iets af... Ik heb gisteren mijn laatste pil genomen van deze maand en ik moet nu echt wel een stopweek nemen, want ik neem hem al 2 maanden aan een stuk door duss... Maar nu was er dus een discussie tussen mij en mijn bff, zij zegt dat als ik nu onveilig seks hebt met mijn vriend dat ik dan NIET zwanger kan worden, ik heb juist schrik van wel... Want moet je normaal niet ja laatste pil je eisprong krijgen ofzoiets?? Kunnen jullie me even helpen?? Ik weet dus echt niet wie van ons 2 gelijk heeft en ik zou dat wel graag weten xP

    Xx(K)

    zowiezo 2 maand slikken is ongezond heb ik gehoort (in verband met je hormonen en whatever) :Y)
    maar ik zou indd bijsluiter lezen


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Je stopweek is bedoeld om ongesteld te worden.
    In deze week vindt er geen eisprong plaats. Je eisprong vindt in het midden van je menstruatiecyclus plaats, maar doordat je de pil slikt, knappen deze eitjes niet waardoor je niet zwanger raak (LET OP!! Dit is soms niet van toepassing, bijvoorbeeld bij een antibioticakuur of door de sterkte van je pil).


    La credenza è una medicina contro il timore

    Gunner schreef:
    (...)
    zowiezo 2 maand slikken is ongezond heb ik gehoort (in verband met je hormonen en whatever) :Y)
    maar ik zou indd bijsluiter lezen

    Dat is echt niet ongezond hoor.
    Waarom laten de artsen dat dan gebeuren? .__.
    Maare, GEEN seks hebben. Serieus. Tuuurlijk heb je kans dat je zwanger wordt als je geen voorbehoedsmiddelen gebruikt. En ook nog kans op SOA's. Dus wacht dan maar even met de seks he.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.