• Het is plotseling uitgegaan met mijn vriendje.
    Ik ben hélemaal kapot.
    Hij kon het niet meer, en ik eigenlijk ook niet. Maar ik hou zo veel van hem dat ik door zou willen gaan, maar hij niet meer..

    x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oh! Veel sterkte! Als je nog problemen hebt en graag je gevoelens wilt uiten, ik sta altijd voor je klaar dus je kan me een PB sturen! (flower)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ah het is nooit leuk om verkering uit te maken. Sterkte ermee.
    X.

    Hee! Dat is mij ook overkomen 2 dagen geleden.
    Kunnen we fijn samen gaan zitten snotteren.
    Muh, jij ook sterkte he!


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hee! Dat is mij ook overkomen 2 dagen geleden.
    Kunnen we fijn samen gaan zitten snotteren.
    Muh, jij ook sterkte he!


    Ik zit nu inderdaad héel erg te snotteren..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)

    Ik zit nu inderdaad héel erg te snotteren..
    Muh, ik ken het. Ben nu ook nog is verkouden geworden >,< Ik heb echter sinds die avond al niet meer gesnotterd, maar ik heb het ook al eerder meegemaakt, dat het na een lange relatie uitging. Dus nja.. Veel praten met vrienden, vooral niet denken dat je geen steun moet vragen; dat helpt juist heel goed. Dan zie je dat je niet alleen bent. En veel knuffelen, heel veel knuffelen.


    Life is hard and then we die

    Het is natuurlijk niet leuk, maar als jullie het beiden eigenlijk niet meer konden, dan is het misschien beter zo?.. Voordat jullie er beiden onderdoor zouden zijn gegaan.

    Alsnog is het vreselijk en ik wens je veel sterkte.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Muh, ik ken het. Ben nu ook nog is verkouden geworden >,< Ik heb echter sinds die avond al niet meer gesnotterd, maar ik heb het ook al eerder meegemaakt, dat het na een lange relatie uitging. Dus nja.. Veel praten met vrienden, vooral niet denken dat je geen steun moet vragen; dat helpt juist heel goed. Dan zie je dat je niet alleen bent. En veel knuffelen, heel veel knuffelen.


    Ik ben mijn 2 beste vriendinnen door hem kwijt geraakt.. Dus er is niemand meer over :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ah meis, heel veel sterkte ermee!


    It's time to be happy again.

    Illuminati schreef:
    (...)

    Ik ben mijn 2 beste vriendinnen door hem kwijt geraakt.. Dus er is niemand meer over :'D
    Heb je ook geen moeder, of buurvrouwen, of tantes, of iets dat in de richting van een vriendin komt?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Heb je ook geen moeder, of buurvrouwen, of tantes, of iets dat in de richting van een vriendin komt?


    Mijn moeder luistert niet, doet ze nooit..
    En mijn tantes wonen 30 of 1100 KM hiervandaan..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Heb het ook net een week uit.. Dus weet hoe je je voelt..
    Als je hulp nodig hebt ofzo of iemand om tegen aan te lullen over je gevoelens mag je me PB'en, want ik begrijp je helemaal (: x


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    aaaaaawh. zo veel sterkte! (flower)


    You don't have to change.

    Sterktee.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Veel sterkte.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    iGoogle schreef:
    Ah het is nooit leuk om verkering uit te maken. Sterkte ermee.
    X.