• want ik heb mijn loonstrookje thuisgekregen.
    haha, ik heb gewoon iets van 20 euro minder dan de maand juli, terwijl ik in augustus minder dagen heb gewerkt. -maar wel langere dagen heb gehad in augustus-

    Nu ben ik blij; want ik dacht dat ik veeel minder zou krijgen en nu heb ik toch wel veeel. (A)

    Ik hou van loon :9~:9~
    vooral als ik dat loonstrookje in mijn handen heb en dat geldbedrag lees (A)
    haha,
    wie herkent dat ? (A)

    Ik :'D Voor je loon doe je het uiteindelijk ook, dusja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik niet x'D

    Reassurance schreef:
    Ik :'D Voor je loon doe je het uiteindelijk ook, dusja.

    haha, precies (A)

    Ikke o.o
    Ik heb twee keer een hele dag opgepast (in totaal 19 uur) en ik krijg gewoon per uur uitbetaald O_O
    Keek ik gisteren op m'n rekening, zie ik dat ik meer dan 75 euro heb gekregen voor dat oppassen - dood -


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik kijk er naar uit :9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Katniss schreef:
    Ikke o.o
    Ik heb twee keer een hele dag opgepast (in totaal 19 uur) en ik krijg gewoon per uur uitbetaald O_O
    Keek ik gisteren op m'n rekening, zie ik dat ik meer dan 75 euro heb gekregen voor dat oppassen - dood -

    wow ;o
    das veel!
    Chill man _O_

    Ik ben weer arm :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    ik geef te veel uit, ondanks mijn toch wel hoge inkomen wordt ik steeds armer :o


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb minder geld gekregen dan hoorde D: Maar ik denk dat de rest bij de volgende keer komt -werk er nog maar twee weken-


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik spaar veel.
    Maar ik heb geen baantje, en ik wil het wel! Maar ik ben 14, en wat kan je als 14-jarige doen..?
    In de kassen betekent vroeg opstaan, dus dat is een echte no-go. En oppassen wil ik wel, maar ik ken helemaal niemand die een kind heeft of zo :/
    Dus ik moet het doen met 12 euro in de maand ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    Ik spaar veel.
    Maar ik heb geen baantje, en ik wil het wel! Maar ik ben 14, en wat kan je als 14-jarige doen..?
    In de kassen betekent vroeg opstaan, dus dat is een echte no-go. En oppassen wil ik wel, maar ik ken helemaal niemand die een kind heeft of zo :/
    Dus ik moet het doen met 12 euro in de maand ^^
    Krantenlopen -kots- :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Maunier schreef:
    Ik spaar veel.
    Maar ik heb geen baantje, en ik wil het wel! Maar ik ben 14, en wat kan je als 14-jarige doen..?
    In de kassen betekent vroeg opstaan, dus dat is een echte no-go. En oppassen wil ik wel, maar ik ken helemaal niemand die een kind heeft of zo :/
    Dus ik moet het doen met 12 euro in de maand ^^
    Hang dan een briefje op bij de supermarkt of bij je oude basisschool. Dat heb ik een paar maanden geleden gedaan en net stond er vanmiddag een vrouw op de stoep die kinderen had op mijn oude basisschool. Vroeg ze of ik soms op vrijdag kon oppassen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Kalona schreef:
    (...)Krantenlopen -kots- :'D

    Heb ik geprobeerd, maar oh nee!

    @DELICIOUS
    Ik vraag me af of dat helpt. Ik bedoel, ze kennen me niet dus waarom zou een vreemde me dan zijn kinderen 'geven' zeg maar. ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    (...)
    Heb ik geprobeerd, maar oh nee!

    @DELICIOUS
    Ik vraag me af of dat helpt. Ik bedoel, ze kennen me niet dus waarom zou een vreemde me dan zijn kinderen 'geven' zeg maar. ;x
    Sommige doen dat hoor. Ik had vroeger een oppas die mijn ouders gewoon bij de supermarkt zagen hangen en die ze niet eens kenden.


    it's so empty living behind these castle walls

    Dat is zo geweldig. Ik word dan altijd helemaal blij en heb dan zin om meteen al mijn geld uit te geven :9~


    I may not always be perfect, but I'll always try.