• Ik heb mijn account een slotje gegeven en nu vraag ik me af of als ik naar iemand tweet die mij niet volgt, die persoon die tweet kan zien.

    Ik heb namelijk al een paar keer getweet naar een paar mensen, maar ze reageren niet. D:


    Let the Night embrace you

    Uhm, ik heb eigenlijk geen idee
    Als je naar dat gedoe wat daar rechts staat, klikt dan kan je dat toch wel zien
    bij Tweet Mentions ofzo?
    Tenminste, daar zie ik wel al die tweets die mensen ooit naar mij hebben gestuurd, ookal follow ik ze niet :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Grey schreef:
    Uhm, ik heb eigenlijk geen idee
    Als je naar dat gedoe wat daar rechts staat, klikt dan kan je dat toch wel zien
    bij Tweet Mentions ofzo?
    Tenminste, daar zie ik wel al die tweets die mensen ooit naar mij hebben gestuurd, ookal follow ik ze niet :3

    Ja, dat weet ik, maar ik heb mijn account op slot gezet en nu weet ik dus niet of ze het echt ontvangen.


    Let the Night embrace you

    Geen idee, dat vraag ik mij dus ook al lang af, hahaha. :')

    AtTheDisco schreef:
    Geen idee, dat vraag ik mij dus ook al lang af, hahaha. :')

    Ik had jou dus twee keer getweet en dat was gedeeltelijk ook de reden dat ik dit topic opende. Toevallig niets gekregen van Sisseltong? :'D
    (heb vandaag één keer naar je getweet)


    Let the Night embrace you

    Nee, dan kan die persoon dat niet zien.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Akuma schreef:
    (...)
    Ik had jou dus twee keer getweet en dat was gedeeltelijk ook de reden dat ik dit topic opende. Toevallig niets gekregen van Sisseltong? :'D
    (heb vandaag één keer naar je getweet)

    Noh, niet aangekregen vandaag! o_o

    Jawel ze krijgen het wel aan als het goed is, was bij mij teminste wel zo. (:


    -

    Ja, want Jackassworld en iemand van de Dudesons hebben ook op mij gereageerd toen ik hun wat stuurde. En ofc. volgen ze me niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Ja, want Jackassworld en iemand van de Dudesons hebben ook op mij gereageerd toen ik hun wat stuurde. En ofc. volgen ze me niet.

    Ja, maar Akuma's profiel staat op privé. :'D

    Dus daarom vraagt ze zich af of andere mensen die haar niet followen haar mentions naar hun toe kunnen lezen. ^^

    AtTheDisco schreef:
    (...)
    Ja, maar Akuma's profiel staat op privé. :'D

    Dus daarom vraagt ze zich af of andere mensen die haar niet followen haar mentions naar hun toe kunnen lezen. ^^
    OOOOH. dan weet ik het niet D:


    I live for the applause, you will die for it.

    AnotherNight schreef:
    Jawel ze krijgen het wel aan als het goed is, was bij mij teminste wel zo. (:


    My heart is yours and so am I

    Ik heb geen idee eigenlijk.


    Fuck the world, I don't care.