• want ik heb mijn loonstrookje thuisgekregen.
    haha, ik heb gewoon iets van 20 euro minder dan de maand juli, terwijl ik in augustus minder dagen heb gewerkt. -maar wel langere dagen heb gehad in augustus-

    Nu ben ik blij; want ik dacht dat ik veeel minder zou krijgen en nu heb ik toch wel veeel. (A)

    Ik hou van loon :9~:9~
    vooral als ik dat loonstrookje in mijn handen heb en dat geldbedrag lees (A)
    haha,
    wie herkent dat ? (A)

    Thingies schreef:
    Dat is zo geweldig. Ik word dan altijd helemaal blij en heb dan zin om meteen al mijn geld uit te geven :9~
    Ik ook! En dan ben ik zo blij dat ik veel uitgeef. En dan heb ik weer weinig geld ;o

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 14:29 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Boredom schreef:
    Ik kijk er naar uit :9~


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat is altijd leuk om zoiets te zien. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik niet, want ik krijg elke week m'n loon in een envelop (nerd) maar daar word ik wel blij van hahah :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Dat is 't leukste aan m'n werk, het ontvangen van het loonstrookje _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik ook toen ik nog werkte
    in januari kreeg ik mn loonstrookje van december
    ik was zo blij toen ik het bedrag zag :9~
    en k had nog geld over van de vorige maand, dus ik had nog meer :9~

    ik!
    ik ben te jong om echt te werken maar met 3 euro per uur met oppassen en dan 6 uur op een avond en dan heel vaak is da supe!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Dat is inderdaad leuk! Al doe ik het 'werk' zelf ook wel heel erg graag. Ik geef turnles. (:

    Welk werk doe/deed jij?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ja man, suikerfeeeest. (krul)
    Ik heb al 25 euro gekregen (van twee mensen) en ik moet nog van vier mensen krijgen. *wrijft in handen*


    All this dampness is damp.

    Ik, het geeft zo'n enorm gevoel van voldoening :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik!:9~:9~


    Smiling but close to tears.

    Volgende week ben ik ook weer rijker. =D. Dan heb ik best veel verdiend :Y)


    SLOAN.

    Lijkt me heel leuk om dat te krijgen ;) Ik werk zelf nog niet, maar ik zal het zeker nooit vergeten als ik voor het eerst een loonstrookje in mijn handen hou :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Godver, ik ben net gaan winkelen en dit keer heeft mijn mama alles betaalt voor me ;x maar ik wil niets meer aannemen van mijn ouders, geen cadeaus enzo. Ik wil namelijk niet meer verbonden zijn met hun en nu moet ik hun -het moet niet van hun, maar van mij wel- 88.73 euro --' ik moet dringend een baantje vinden (cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Maunier schreef:
    Ik spaar veel.
    Maar ik heb geen baantje, en ik wil het wel! Maar ik ben 14, en wat kan je als 14-jarige doen..?
    In de kassen betekent vroeg opstaan, dus dat is een echte no-go. En oppassen wil ik wel, maar ik ken helemaal niemand die een kind heeft of zo :/
    Dus ik moet het doen met 12 euro in de maand ^^

    Naar de gezinsbond gaan om te gaan babysitten =)
    Dat heb ik ook gedaan, en ik heb in totaal toch al wel een paar honderden euro's verdient daarmee :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!