• Walibi World ;D

    Mijn vriendin werkt bij de The Sting in Venlo en morgen is het bedrijfsuitje naar Walibi World. Nou waren er 3 kaartjes over en omdat mijn vriendin er nog niet zo lang werkt en dus ook niet echt mensen kent, mocht ze iemand meevragen. En dus mag ik morgen mee en wordt alles voor me betaald ;D
    Ik heb er vet veel zin in (cat)

    Dit was trouwens om jullie jaloers te maken, ghehehe :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Shit. Lichaam transplantatie? (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik ben er in de vakantie nog geweest en het is ongeveer 13 kilometer van mijn huis af en ik vind de atracties saai, maar het was leuk omdat ik met vriendinnen was die ik nauwelijks zie. Dus ik ben niet jaloers.(cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maar veel plezier.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dammmn.


    make cake, not war

    Waaa super! Veel plezier :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oké, ik ben wel heel jaloers op je! Haha. Heeel veel plezier alvast! (:

    1 ding te zeggen:

    GRR.


    It's time to be happy again.

    Idc (cat) Ik was vorige week nog in Walibi, hehe. Have fun!


    "I shut my eyes in order to see.'

    In de zomervakantie ging ik der ook heen en toen ging ik Skydive daaro.
    Alleen je moet 60 kilo zijn om der in te mogen en dat ben ik (nog) niet dus toen moest ik samen met me broer der in omdat ik er hoe dan ook in wou. =)


    Never wait for perfection, just make it.

    Btw Have Fun! =)


    Never wait for perfection, just make it.

    veeeel plezierr
    -wordnietsneljaloers- :Y)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Haha ik word lekker niet jaloers. Ik kan gewoon zo erheen fietsen als ik wil.

    Wel, dat is dan gelukt. (cat)


    All this dampness is damp.

    Ik heb niet zo'n fan van pretparken, maar ik hoop dat je heel veel plezier hebt.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Amuseer je :')


    Home is now behind you. The world is ahead!