• Hi, (:

    Misschien rare vraag, maar goed.

    Ik ben nog niet ongesteld geworden ( ja ik weet dat dat bij de ene vroeg is en bij de andere niet ). Maar ik heb supervaak - en echt pijnlijk - buikpijn. Mijn moeder zegt dat het zal komen omdat ik misschien ongetseld wordt. Maar steeds, wordt ik niet ongesteld. Dat is nu zeker al een jaar zo.

    Weet iemand wat ik moet doen? Of,,

    Ongesteldheid komt als het komt. Dr is niks mee als je met 14 nog niet ongesteld bent geworden, sommige meisjes worden het pas met 17.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Je bent dus nog nooit ongesteld geweest? Of begrijp ik het nou verkeerd, haha. Edit: zoals Hoshizora zegt, haha.

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 21:14 ]

    Ik heb der geen ervaring mee, dus ik kan je ook niet echt helpen. Sorry


    Love sheds light one the darkest of times

    wees blij dat het zo laat komt o.o
    ik was net geen 10
    nou poehoe, wat een pretje zeg. o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Denk eens na over wat er nog meer in je buik zit.
    Het kunnen ook je darmen zijn :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hoshizora schreef:
    Ongesteldheid komt als het komt. Dr is niks mee als je met 14 nog niet ongesteld bent geworden, sommige meisjes worden het pas met 17.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Had ik ook een tijdje je word het vanzelf:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het zouden idd ook je darmen kunnen zijn, had ik ook een keer, kuurtje slikken, en het is weg. Voor alle zekerheid kan je even langsgaan bij je huisarts, als je wilt.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    hoe oud ben je ? ik was zestien , lucky me :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Je lichaam is zich denk ik gewoon aan het 'klaar maken' om ongesteld te worden, als je het écht niet vertrouws kan je natuurlijk ook nog even langs de huisarts gaan. (krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Ik zou naar de huisarts gaan, het kan dat je ongesteld wordt ofzo, maar het zou ook wat anders kunnen zijn.


    Me so good.

    Als het echt buikpijn is waarbij je het gevoel hebt dat je er niets aan kan doen en die echt aanhoudend is op hetzelfde pijnniveau, dan is het van je maandstonden.
    Zoniet zou ik naar de dokter gaan. ^^


    Let the Night embrace you

    Volgens onze ggdarsding gaat het in een bepaalde volgorde. Dit kan bepalen of het met je menstruatie te maken heeft of ermee losstaat.

    1.Groeien in de lengte.
    2. Begin groei schaamhaar
    3. Rondere vormen
    4. Groei van de tepels (xD)
    5. Okselhaar
    6. Ongesteld.

    -.-


    We'd be forever young, think of it!

    Je kunt inderdaad even bij de huisarts langs gaan, die weet het meestal wel. (:
    En inderdaad, het verschilt heel erg per vrouw. De een heeft er veel last van, de ander nauwelijks. De een is het met 10, de ander met 18.
    Het komt echt wel goed. (:


    Am I gay? I am ecstatic!

    Wees blij dat je het nog niet bent,je kan nog genoeg leuke dingen geniet daar maar van ;d


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.