• Hi, (:

    Misschien rare vraag, maar goed.

    Ik ben nog niet ongesteld geworden ( ja ik weet dat dat bij de ene vroeg is en bij de andere niet ). Maar ik heb supervaak - en echt pijnlijk - buikpijn. Mijn moeder zegt dat het zal komen omdat ik misschien ongetseld wordt. Maar steeds, wordt ik niet ongesteld. Dat is nu zeker al een jaar zo.

    Weet iemand wat ik moet doen? Of,,

    Ongesteldheid komt als het komt. Dr is niks mee als je met 14 nog niet ongesteld bent geworden, sommige meisjes worden het pas met 17.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Je bent dus nog nooit ongesteld geweest? Of begrijp ik het nou verkeerd, haha. Edit: zoals Hoshizora zegt, haha.

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 21:14 ]

    Ik heb der geen ervaring mee, dus ik kan je ook niet echt helpen. Sorry


    Love sheds light one the darkest of times

    wees blij dat het zo laat komt o.o
    ik was net geen 10
    nou poehoe, wat een pretje zeg. o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Denk eens na over wat er nog meer in je buik zit.
    Het kunnen ook je darmen zijn :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hoshizora schreef:
    Ongesteldheid komt als het komt. Dr is niks mee als je met 14 nog niet ongesteld bent geworden, sommige meisjes worden het pas met 17.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Had ik ook een tijdje je word het vanzelf:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het zouden idd ook je darmen kunnen zijn, had ik ook een keer, kuurtje slikken, en het is weg. Voor alle zekerheid kan je even langsgaan bij je huisarts, als je wilt.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    hoe oud ben je ? ik was zestien , lucky me :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H