• Ja ik ben wel eens benieuwd wat jullie echt naam is en of jullie een bijnaam hebben en of je liever bij je bijnaam genoemd wilt worden of niet (:

    - Carmen
    - Carm
    - Auto
    ik vind carm wel goed maar auto niet xD

    verveel me :X


    My heart is yours and so am I

    Reassurance schreef:
    Ik heb geen bijnaam (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heet Susan en ik word meestal Suus of Susa genoemd. Ik vind het allemaal best, zolang ze me maar geen Suusje of Susie of iets in die richting gaan noemen, want dan word ik chagrijnig. (:

    Mijn naam is Amina en mijn vriendinnen noemen me Mina. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mijn naam is Julia, maar mijn familie noemt me Juul. Zij zijn ook de enige die het mogen. En mijn tante noemt me Jules :'D
    De vader van mijn ex noemde me altijd Juliejeee (zo spreek je het uit) maar die naam ga ik een hele tijd niet meer horen XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vrienden noemen me altijd Fleurtje, heel vervelend. Maar mijn zus die is echt erg in bijnamen. Het was ooit begonnen met al mijn middelste namen. M F C en toen Maria en toen noemde ze me Marietje Appelgat, toen, Marietje, toen Marie, toen in het engels Marietje, toen Appelgat, toen Applegate en nu is het gat of appel, en het erge, ze noemt me nooit Fleur (:

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 14:01 ]

    Ik heb niet echt een bijnaam. ;D


    -

    Ik heb geen bijnamen...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.