• Je hebt voor het verkeerde pad gekozen.. Enkele van jullie hebben waarschijnlijk nog contact met jullie ouders, en dit contact verloopt niet soepel door de vele ruzie's. Wie nog contact heeft neemt een enorm risico met zich mee.. Je zit in een criminele bende, vol moordenaars, berovers, oplichters, gijzelaars en wat je ook kan bedenken.. Welkom in de stad Jersey



    Uitleg.

    Je kan in één van de twee bendes spelen of je speelt de politie. De twee bendes, Bloodgang en SYU zitten vol met moordenaars, gijzelaars etc. De politie zit ze al jaren achterna. En als de vele moorden, gijzelingen etc. die de bendes verrichtten nog niet genoeg is hebben deze twee ook nog is ruzie. Vele proberen hun identiteit geheim te houden. De rede? Familie die ze in gevaar brengen, als ze de verkeerde tegen komen van een andere bende en die weet dat ze van de andere bende komen, ze proberen zich normaal te gedragen op straat vanwege de politie die niet altijd weet wie er bij die bende hoort. Sommige hebben der schijt aan en gaan de risico's aan. Je bent zelf degene die de klusjes doet, zie jij bijvoorbeeld een rijk iemand op straat kan je hem beroven. Heel soms krijg je een opdracht van je leider.

    Kortom; Je kan politie spelen, of één van de twee slechte bendes. Het speelt zich af in de zomer. Je kan natuurlijk ook verliefd worden, ook op iemand van de andere bende of de politie maar of dit slim is..



    De omgeving

    De stad: Hier kun je wonen, shoppen, eten, winkelen en vooral jatten.
    Clubs Dit is dé uitgaansgelegenheid van Jersey.
    Politiebureau Er is maar één politiebureau in Jersey
    Bloodgang De schuilplaats van Bloodgang, vanwege het vele geld dat ze illegaal hebben hebben ze het vooral niet verkeerd. Je moet eerst een bos door wil je dit komen, enkel de Bloodgang kent deze plek. Hier slaapt iedereen, er is ook een aparte ruimte voor de honden.
    SYU De schuilplaats van SYU, ook hier is het zo dat alleen hun de schuilplaats kennen en het zeker niet
    verkeerd hebben. Hier slaapt iedereen, ook hier een aparte ruimte voor de honden.




    Politie Vrouwen vol
    > Jesse Hale - Hatsumomo
    > Chris Zeke Grawford - Ailurophilia

    > Dehlia Imogen Whittemore - Sydrian
    > Kate Sarah J Bewley - xLastKiss
    > Lizz Valentina Gracella Cracio - Chilaw


    Bloodgang Vrouwen vol
    > Jaxon Alvez (Francisco David Russo) - Limits
    > Spencer Felix Jones - Chilaw
    > Marcos del Ponyos - TheDarkKing

    > Faye Scites - Macabre
    > Ginger Joelle Wright. - Go
    > Seveni Solini Hase Chilaw


    SYU
    > Tyler Jay Lopez.- Adnane
    > Caine Damian Moore - Leam
    > Callum Zachary Austin - Mouek

    > Jade Alyssa Daniels xLastKiss
    > Aria Moore - Moams
    > Chereelynn Aurelié Quinn - Faisean




    Rules

    > Minimaal 5 zinnen.
    > Ik zie graag goede interpunctie en spelling.
    > Je mag elkaar vermoorden maar overleg wel met elkaar.
    > 16+ is toegestaan.
    > Je bestuurt alleen je eigen personages.
    > Praten, overleggen en andere dingen graag in het praattopic
    > Maak er geen sneltrein van.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 21:51 ]


    Your make-up is terrible



    Begin: Het is een doordeweekse dag, maandag wel te verstaan. Bendes houden niet op in het weekend, maar nemen zo ook hun rust. Het is rustig geweest, iedereen heeft kunnen doen wat ze wilden en nu is het aan het begin van een nieuwe week. Het is rond de 21 graden en nog vroeg.



    Jesse Hale - politie

    Ik heb moeite met wakker worden op maandagochtend. Altijd eigenlijk, meestal doe ik teveel in de weekenden, slaap ik te weinig en drink ik teveel. Ook nu heb ik nog een lichte kater van de dagen ervoor. Ik druk mijn ene hand op mijn hoofd en met de andere sla ik de wekker chagrijnig uit. Ik hou van mijn baan, maar niet van maandagen. Ook een beetje mijn eigen schuld uiteraard. Ik sla de dekens open en stap uit mijn bed. Ik wrijf even in mijn ogen en sta dan helemaal op. Ik struikel bijna over een bh die blijkbaar is blijven liggen als ik naar beneden loop voor mijn eerste sigaretje en koffie. Zonder dat 's morgens doe ik eigenlijk helemaal niks.
    Als ik dat op heb, loop ik terug naar boven om mezelf te douchen en echt wakker te worden. Ik doe mijn donkere haar goed en trek mijn uniform aan. Gelukkig heb ik weinig tijd nodig. Ik pak mijn spullen bij elkaar, telefoon, sleutels en sigaretten voordat ik in mijn auto stap en naar mijn werk rijd. Het is ongeveer een half uurtje rijden en mijn lichte kater begint verder te zakken na de koffie. Ik parkeer mijn auto voor het bureau en rook mijn derde sigaret van deze ochtend op, waarna ik het in mijn broekzak steek en naar binnen loop. Ik neurie lichtjes als ik mensen begroet en richting het rooster loop om te kijken wat de bedoeling vandaag is, met wie ik samen moet werken en waar.
    "Godverdomme, dit meen je niet," roep ik kwaad als ik het kantoor van mijn baas instorm en het blaadje met een klap op zijn bureau leg. "Waarom heeft u me ingedeeld met Whittemore? U weet dat ik niet met haar samen wil werken en dat ik veel beter ben samen met Grawford!" zeg ik luid tegen hem en ik zet mijn handen op het bureau waar ik iets naar de kalende man in uniform toe leun. Hij is kalm en zucht om mijn gedrag. Hierdoor ga ik weer rechtstaan en begin ik door het kantoor te ijsberen. "Kalmeer eens, Hale," spreekt hij me streng toe. "Je bent nou eenmaal zo ingedeeld en je moet met iedereen leren werken. Ik duld geen tegenspraak of je ligt eraan."
    Ik pers mijn lippen op elkaar. "Goed," zeg ik koud. "Maar als ze te laat komt, ga ik weg zonder haar." grom ik dan chagrijnig, waarna ik me omdraai en het kantoor weer uitloop. Ik ga meteen door om mijn autosleutels van mijn politiewagen op te halen. Ik heb een vaste auto, maar moet wel na mijn dienst de sleutel inleveren. Gewoon voor de veiligheid en om te zorgen dat ik hem niet voor privédoeleinden ga gebruiken. Ik ben niet het type om dat te doen, maar in het verleden is het blijkbaar al eens voorgevallen.


    Your make-up is terrible

    MT.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    [Mijn topics c:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    [Mijn topics c:]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Mijn topics.]


    Reality's overrated.

    [Mijn topics]


    26 - 02 - '16

    Chris Zeke Grawford

    Ik werd wakker door het geluid van de wekker. Mopperend en tastend met mijn hand zocht ik naar de snooze knop. Ik vloekte toen ik hem niet snel genoeg kon vinden en vervolgens schopte ik de dekens van me af. Toen ik de tijd zag werd ik nog chagrijniger. Mompelend ging ik op zoek naar mijn uniform. Toen ik hem aanhad keek ik vluchtig of hij nog een beetje netjes eruit zag. Het zag er allemaal wel oké uit. Ik was te laat dus veel tijd om te ontbijten had ik niet. Gehaast propte ik een boterham met kaas naar binnen, verslikte me bijna toen ik mijn jas dicht wilde ritsen en struikelend liep ik naar de auto. Al hoestend en proestend omdat er een klein kruimeltje in mijn luchtpijp terecht was gekomen. Toen ik eenmaal in de auto zat vielen mijn ogen bijna weer dicht, want ik had immers geen tijd gehad om koffie te drinken. Hopend niet teveel fouten te maken, haastte ik me richting het politiebureau. Eenmaal binnen liep ik recht op het koffiezetapparaat af. Ik zette een kopje koffie en werkte die gulzig naar binnen. Gelijk voelde ik me vele malen beter. Maar ik was nog steeds chagrijnig. Ik keek even op het prikbord naar de roosters. Ik had er immers nog steeds niet een mee naar huis genomen. Ik nam er een foto van met mijn telefoon en keek. Oh. Weer hetzelfde als altijd. Ik zuchtte en ging ergens op een bank zitten, wachtend op orders.


    26 - 02 - '16

    Sydrian schreef:
    [Mijn topics c:]


    El Diablo.

    [Mijn topics, ik post zo snel mogelijk wat.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Mijn topics]


    "Family don’t end in blood”

    Ailurophilia schreef:
    [Mijn topics]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {MT]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Lizz Valentina Gracella Cracio - Politie.

    Mijn dag was goed begonnen, ik was voor de wekker wakker en was naar het kantoor gefietst. Mijn jasje had ik over mijn arm en mijn blousse was een stukje open. "wel,Goedenmorgen Engeltjes" Lach ik als ik Chriss en Jesse allebei niet bepaald blij in het kantoor staan. Ik geef ze allebei een knuffel en ga op Chriss zijn schoot zitten. "wie werkt er met mij?" ik had aangegeven dat ik niet met een meisje wou. Ik vond dat maar niks, gewoon omdat ik dat mocht vinden. En trouwens, ik zat dan wel op Chriss zijn schoot, maar dat was puur om hem te klieren, en dat wist iedereen hier. Soepel pakte ik het bekertje koffie uit zijn hand en nam er zelf een slok van. "vertel me, wat is er met jullie aan de hand?" ik weet het, ik ben een heel gemene collega. Maar het maakte mij echt helemaal niks uit nu.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 21:39 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    @Chilaw, ik weet niet of je het weet. Maar het is gewoon een Nederlandse RPG, dus ik snap niet helemaal waarom je personage alles in het Engels zegt...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ( Ik wil een post gaan schrijven maar deze PC heeft geen komma dus ik weet niet of jullie je daar aan hinderen?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,