• Ik moet leren voor Frans, Wiskunde en Technische Wetenschappen en een taak voor Engels en een taak voor Nederlands. DO NOT WANT. Dus ik ga er maar weer eens vandoor. Dag. :3

    Om het zinnig te houden; Wat moet jij doen voor school?


    All this dampness is damp.

    Latijn. And that's it! Ik zal er straks even aan beginnen. :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb morgen een AK SO en dinsdag moet ik mijn dossier levensbeschouwing inleveren die 3x telt. Verder heb ik vrijdag nog een wiskunde proefwerk. En nog bergen huiswerk.
    Oh yeah. School's started.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wiskunde oefeningen.
    Geschiedenis test.
    Frans taak.
    Engels taak.
    Nederlands spreektoets.

    Lekker nou (nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb morgen een biologie proefwerk, maar dat ken ik al. Woensdag een proefwerk economie, maar dat is herhaling van vorig jaar dus dat hoef ik niet te leren ;D en donderdag een wiskunde proefwerk. Daar zuig ik in, dus dat ga ik nog even leren zo meteen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik moet nog huiswerk maken voor biologie, scheikunde, nederlands en duits en duits moet ik ook nog leren. En dat allemaal voor morgen (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wiskunde. Alleen ik snapte d'r geen flikker van, dus ik kon het niet maken :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik moet 5 opdrachten van Wiskunde maken en wat van Frans maar ik heb mijn boeken op school laten liggen. lol (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eigenlijk niks.. Of ik heb toch niks in mijn agenda geschreven x) Maar ik moet 4 inhaal testen gaan doen deze week omdat ik van richting veranderd ben, dus daar moet ik me eigenlijk ook wel eens mee gaan bezig houden -zucht-


    Beeeeeeeesje :-)

    Niets. Of toch niet dat ik weet. -En morgen krijg ik net voor de les weer te horen dat we wel wat moesten doen, hahah, heb ik wel vaker-


    Some people make the world special just by being in it

    uhm wat ik voor schoo moet doen *valt in slaap* o ja hw en leren en zo maar ja ik val tijdens de les vaak in slaap en zo maar toch heb ik alles wonder boven wonder altijd af xD (echt geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg!)


    Miracle!!

    Mijzelf uitprinten :Y)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik moet inpakken! Ik ga morgen voor 4 dagen met school naar Berlijn. Heb superveel zin, maar ik ben altijd zo bang dat ik iets vergeet! :P

    succes met leren enso! (Y)


    You don't have to change.

    Frans leren morgen so, duits leren, engels leren en scheikunde maken .___.